Förstår gott att Jennifer reagerar på det och frågan är om hon fick ett ärligt svar?
Ja, det är frågan det ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår gott att Jennifer reagerar på det och frågan är om hon fick ett ärligt svar?
Den här tråden fick mig att titta .
Fattar inte alls inställningen till Linnéa här. Jag har typ noll tålamod med svartsjuka och drama men har ändå förståelse för att hon tycker att det blir jobbigt. Tycker mycket är att Erik beter sig så puckat. Det här med sängarna, är det inte rätt självklart att han borde ha valt en enkelsäng direkt?! Tycker My verkar lite knepig också, hennes reaktion på att han sen tog en enkelsäng. På My lät det ju som att han valde att dela säng med Linnéa istället , när jag fattade det som att han bara gjorde vad han borde ha gjort från början: tog en enkelsäng. Tycker Erik verkar ganska mesig med som inte kan säga till My att det var klantigt av honom och att han borde valt enkelsäng direkt, istället för att sitta och hålla med henne.
Tror inte alls det behöver vara så att Linnéa är så svartsjuk av sig annars, men den där situationen är ju speciell eftersom några faktiskt ska väljas bort.
Sen hans kommentar till Linnéa att hon inte prickar alla kriterier .
Jag skulle vilja se lite fler "riktiga" bönder, alltså de som har spannmåls- eller mjölkproduktion hädanefter.
Fast My hanterade ju situationen med sängarna på ett bra sätt! Och hon som hon berättade för Erik när de satt och snackade; vad hade han gjort om hon också hade börjat gråta och ha sig? Apropå Linnea, är man så känslig så är kanske ett dejting-tv-program knappast det bästa stället att vara med i.Jag håller med, jag tycker att det är Erik som hanterar situationen dåligt. Linnéa verkar ju väldigt känslig, men jag tycker också att hon är modig! Det är ju en idiotisk idé att dra lott om sängplats när det finns enkelsängar, som gjort för att någon ska bli ledsen. Erik känns överlag väldigt okänslig i sina kommentarer, som att allt bara handlar om honom och att han ska få bekräftelse. Jag hade blivit så totalt avtänd av kommentaren om kriterierna.
My gillade jag förut men när hon sa typ "äh, tjejer!" och fnös ändrade jag uppfattning.
Som Bukebonden som söker fruHalvt OT; Oj, vilken snäv definition.
Varför är man inte bonde om man lever på en gård långt ute på landet och brukar och lever av det marken ger, med eller utan djur?
För mig handlar programmet mer om personer som lever utanför stan, jobbar väldigt mycket hemma med lite tid att träffa folk utanför gården, som bestämt vill fortsätta leva på gården men söker någon att dela livet med.
Något mer än ett ligg får jag det inte till .... Ju mer jag tittar på programmet desto mer uppfattar jag det som om Erik är lite förvirrad och frustrerad över situationen. Inte så konstigt, han är ung, och vet kanske inte riktigt vad han vill och hur han ska tackla detta. Sen är han väl också glad över att vara omsvärmad ...
Ja det var ju ett par jäkligt dumma meningar där. Nu när Sigridaffären kommit ut på TV hade det varit intressant att få veta om han berättat för den han valde.Erik verkar mest bekräftelsekåt, och feedar på vem som trånar mest efter honom.
Och Linnea? Dörrmatta så man ville gråta över hennes reaktion när Erik berättade att hon "inte kunde bockas av på alla hans kriterier"
Så kvinnan är till för att behaga mannen och uppfylla alla hans kriterier. Så fint, så romantiskt och sån underbar kärlek Eller inte
Sitter Sigrid och säger till grabbarna att hon vill att de sliter av henne kläderna och tar henne på köksbordet i nästa avsnitt? .....eller har jag drömt jag var påväg från tvn och tyckte jag hörde det o gick o fnissade hemma ensam
pang.. tjong!
Öh va?Charlie vad ska han med en 34 årig mamma till helt ärligt ?
Har han en milf fetish ?
Vad är öö va ?Öh va?
Verkligen !Eriks kommentar, så himla ofräsch
Nä vi duger inte till nåt faktisktCharlie vad ska han med en 34 årig mamma till helt ärligt ?
Har han en milf fetish ?