Ja jag hoppas Erik väljer Linnea.. så kan My hitta något bättre!
Jag tror nog att Erik väljer den som visar mest för honom .... Lina kanske ger upp självmant. Man har i alla fall inte sett att hon har "tagit för sig av honom".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag hoppas Erik väljer Linnea.. så kan My hitta något bättre!
Mina spaningar:
Erik: Jag tror Lina får åka först och sedan kommer han välja Linnea. Jag tror också att han egentligen passar bättre ihop med henne än med My. Även om han själv vill vara en person som passar ihop med My så tror jag tyvärr han söker något som kanske inte är riktigt han utan mer den han vill vara (om någon fattar vad jag menar )
Jennifer: Har länge trott på Charlie och ikväll kändes det som att det är klart Hon verkar ha starka känslor för David men de där kärlekskänslorna tycks inte ha funnits där, även om hon önskat att de skulle det. En kille kan ju vara hur fin personlighet som helst, men finns inte kärlekskänslorna där så kommer det ju förbli en god vän och där tror jag David är. Hennes tjat om att hon vill se den "riktiga" David känns också mer som att hon önskar något annat än den han är. Det är ju inte bara att välja över en dag att byta personlighet... Att Brandon åker hem först är inte ens värt att satsa en peng på
Sigrid: Om någon får stanna alls i slutändan, så blir det Bertil.
Per: Carola. Har ingen motivering, har bara funnits en känsla av det ett tag. Även om jag tvivlade efter hans sunkiga minspel förra veckan (hoppas det var tv-klippt!)
Jag blev mer än lite misstänksam när Jennifer sa att Charlie har sökt en massa tv-programm innan BSF... Tycker hon ska välja David, han är genuin och kommer inte sticka om 1 år när nyhetens intresse lagt sig.
Hade jag varit han och haft en sån svartsjuk brud som Linnea efter mig så hade jag också blånekat Sigrid-affärenErik....är han pompom eller?
Sååå pinsam med att lacka ur när "Sigridaffären" kom ut och dementerade hit och dit....sen verkar det ju tom varit MER än bara ett ligg
Men ser du nån romantik dem emellan då? Att han finns kvar om ett år hjälper ju inte om där inte finns någon kärlek att bygga förhållandet på. Relationer kan förstås byggas på olika beståndsdelar, men just Jennifer verkar ju tycka att romantiken är en viktig del i ett förhållande.
Det är typ en vecka totalt. Jättekort tid! Men de medverkande får inte säga "igår", "iförrgår" utan måste använda svävande ord som "den här sommaren blabla.." för att det ska verka som att de är där hela sommaren.Nån som vet hur filmschemat i fråga om antal dagar gällande vistelsen på gården ser ut senaste säsongerna jmf med tidigaste åren?
Jag har bilden av de första årens upplagor (ganska många år/säsonger) i fråga om upplägg sträckte sig över några månader ? Och läst någonstans att det nu handlar om ett par veckor ???
Hade jag varit han och haft en sån svartsjuk brud som Linnea efter mig så hade jag också blånekat Sigrid-affären
Det är väl inte omöjligt...Isf är han korkad, uppenbart att det skulle komma fram.
Det är typ en vecka totalt. Jättekort tid! Men de medverkande får inte säga "igår", "iförrgår" utan måste använda svävande ord som "den här sommaren blabla.."
Det kan växa fram, de har ju endast spenderat några dagar tillsammans. Tycker att Charlie verkar ha en dold agenda, Brandon är konstig och då finns bara David kvar.
Jennifer är jätterädd för att bli sårad och det kommer hon troligtvis bli av Charlie.
Charlie och Lina kan bli ihop, herr och fru reality tv.
Nån som vet hur filmschemat i fråga om antal dagar gällande vistelsen på gården ser ut senaste säsongerna jmf med tidigaste åren?
Jag har bilden av de första årens upplagor (ganska många år/säsonger) i fråga om upplägg sträckte sig över några månader ? Och läst någonstans att det nu handlar om ett par veckor ???
Eller varför inte söka till PH?Alltså jag är pinsamt förtjust i allt pussande. Blev tom besviken när det inte blev nåt sånt mellan Jennifer och Charlie.
Jag behöver en man i mitt liv!
Eller så ska jag kanske börja se paradise hotel?
Jo men lite halspussar och en pannpuss väl?Alltså jag är pinsamt förtjust i allt pussande. Blev tom besviken när det inte blev nåt sånt mellan Jennifer och Charlie.
Jag behöver en man i mitt liv!
Eller så ska jag kanske börja se paradise hotel?
Ja precis som jag tycker märks ang hur produktionen genom åren blivit mer och mer en total dokusåpa i sämsta bemärkelse .
@Centaur tycker Du det är så stor skillnad mellan att någon sökt till andra program parallellt , och att en av kandidaterna till en bonde redan varit med tidigare säsong? Eller att ytterligare en kandidat i denna säsong varit med i en annan dokusåpa ? Eller att pappan till en bonde i förra säsongen nu är med i denna säsong ?
Jag tycker hela produktionen blivit så sorglig rent allmänt produktionsmässigt !
Vem har varit med tidigare?
Lina har enligt vad jag hört blivit inkastad av produktionen.
Men Charlie har som jag uppfattat det sökt till många serier men inte kommit med förrän nu. Det är lite speciellt. Särskilt med tanke på att de är på helt olika ställen i livet. Förstår gott att Jennifer reagerar på det och frågan är om hon fick ett ärligt svar?
Ja precis som jag tycker märks ang hur produktionen genom åren blivit mer och mer en total dokusåpa i sämsta bemärkelse .