Jennifer är väl inte jättegammal? Har du helt missat att folk kan bli kära trots åldersskillnad och barn?Vad är öö va ?
Han är 25,år supersnygg bor långt bort kändiskåt .
Nej jag tror verkligen inte det är jennifer han vill ha i rampljuset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jennifer är väl inte jättegammal? Har du helt missat att folk kan bli kära trots åldersskillnad och barn?Vad är öö va ?
Han är 25,år supersnygg bor långt bort kändiskåt .
Nej jag tror verkligen inte det är jennifer han vill ha i rampljuset.
Nä inte ofta till killar som är tio år yngre faktiskt.Nä vi duger inte till nåt faktiskt
Klart dom kan men är inte särskilt vanligt. Speciellt inte detta fallet.Jennifer är väl inte jättegammal? Har du helt missat att folk kan bli kära trots åldersskillnad och barn?
Klart dom kan men är inte särskilt vanligt. Speciellt inte detta fallet.
JaÅh, du tycks känna Charlie väl
Det där var både osant och plumpt.Nä inte ofta till killar som är tio år yngre faktiskt.
Lite självinsikt får du väl endå ha.
Nej faktiskt realistiskt bara.Det där var både osant och plumpt.
Nä inte ofta till killar som är tio år yngre faktiskt.
Du kan låta oss ha oliks uppfattning utan att nedvärdera mig till en fjortis för det.Är du ~14 år eller?
10 år är ju inte mycket, vilket man inser när man är vuxen på riktigt..
Ingen man som är 34 skulle i af ha några som helst problem att ha ett väldigt nice liv med mig som är 44 och ska jag gå efter vilka som raggar värst, mest och oftast så verkar inte så många män i ålder 25-30 anse att ett liv med mig vore speciellt hemskt heller
Uttrycker någon åsikter som är vanligast att ha i de yngre tonåren, så måste man ju få fråga om den som luftat åsikten faktiskt är i den åldern. De flesta vuxna människor har ju insett att när man är vuxen så är 10 år inte speciellt mycket även om det låter som en avgrund när man är just tonåring.Du kan låta oss ha oliks uppfattning utan att nedvärdera mig till en fjortis för det.
Charlie vad ska han med en 34 årig mamma till helt ärligt ?
Har han en milf fetish ?
Eller varför inte söka till PH?
Nä inte ofta till killar som är tio år yngre faktiskt.
Jag tycker My framstår som ganska stöddig och dryg.. Satt och blev förbaskad framför teven igår när hon grimaserade och suckade "åååhh!! Tjejer..." inför Erik som om hon skulle vara så mycket bättre själv. Hon är ju för fasiken också tjej, men det är klart, inte en SÅN tjej ju som bara lipar och har sig (som Linnea) Nä jag tycker My framstår som ganska osympatisk.
Har Sigrid berättat för sina killar om natten med Erik?