Bonde söker fru 2016

Nä inte ofta till killar som är tio år yngre faktiskt.
Lite självinsikt får du väl endå ha.

Är du ~14 år eller?

10 år är ju inte mycket, vilket man inser när man är vuxen på riktigt..
Ingen man som är 34 skulle i af ha några som helst problem att ha ett väldigt nice liv med mig som är 44 och ska jag gå efter vilka som raggar värst, mest och oftast så verkar inte så många män i ålder 25-30 anse att ett liv med mig vore speciellt hemskt heller :D

Är du ~14 år eller?

10 år är ju inte mycket, vilket man inser när man är vuxen på riktigt..
Ingen man som är 34 skulle i af ha några som helst problem att ha ett väldigt nice liv med mig som är 44 och ska jag gå efter vilka som raggar värst, mest och oftast så verkar inte så många män i ålder 25-30 anse att ett liv med mig vore speciellt hemskt heller :D
Du kan låta oss ha oliks uppfattning utan att nedvärdera mig till en fjortis för det.
Jag kontrar inte med att du är omogen.

Du kan låta oss ha oliks uppfattning utan att nedvärdera mig till en fjortis för det.
Uttrycker någon åsikter som är vanligast att ha i de yngre tonåren, så måste man ju få fråga om den som luftat åsikten faktiskt är i den åldern. De flesta vuxna människor har ju insett att när man är vuxen så är 10 år inte speciellt mycket även om det låter som en avgrund när man är just tonåring.

Okej. Inte så snällt sagt. Men men den som lever får se :)
Jag tror dock inte det är en slump att lina charlie och annelie är med.
Men blir charlie jennifers blivande så grattis till dom.
Nej tio år är inte mycket i äldre åldrar.
Men en 25,åring och en 34,åring i denna situtionen är det.
Jennifer är inte granntjejen precis.

Charlie vad ska han med en 34 årig mamma till helt ärligt ?
Har han en milf fetish ?

TV kameran. Han är alldeles för mesig/mainstream för att komma med i Paradise Hotel. Han är ju inte mycket att se på eller pratar för sig direkt. Otroligt tråkig.

Såg ikapp programmet idag.

Heja My men hon ska ha en ordentlig kille inte Erik. Linnea är bara för mycket. Ja känslor är inblandade men för helvete tös. Visa lite stake inte bara sitta och gråta och håll på. Hade blivit tokig om jag varit i närheten. Nu ska man ju ha i åtanke att TV kan vinkla ganska rejält men det är ju inte till deras fördel.

Nä inte ofta till killar som är tio år yngre faktiskt.
Lite självinsikt får du väl endå ha.

Min mor var 12 år äldre än sin sambo. Han älskade henne djupt och de fick 17 lyckliga år ihop innan hon gick bort i cancer.
Och ska man vara extra fördomsfull så var hon nog verkligen inte hans "typ" då han var av betydligt högre samhällsklass utan barn och hon en frånskild tvåbarnmorsa som jobbade halvtid som undersköterska.

Äkta kärlek är mental.

Jag tycker My framstår som ganska stöddig och dryg.. Satt och blev förbaskad framför teven igår när hon grimaserade och suckade "åååhh!! Tjejer..." inför Erik som om hon skulle vara så mycket bättre själv. Hon är ju för fasiken också tjej, men det är klart, inte en SÅN tjej ju som bara lipar och har sig (som Linnea) :grin: Nä jag tycker My framstår som ganska osympatisk.

Jag tycker My framstår som ganska stöddig och dryg.. Satt och blev förbaskad framför teven igår när hon grimaserade och suckade "åååhh!! Tjejer..." inför Erik som om hon skulle vara så mycket bättre själv. Hon är ju för fasiken också tjej, men det är klart, inte en SÅN tjej ju som bara lipar och har sig (som Linnea) :grin: Nä jag tycker My framstår som ganska osympatisk.

Jag håller med. Sen är det ju Erik som känns som att han lite spelar ut dem mot varandra, men tycker att det är väldigt osympatiskt att uttrycka sig så som My gjorde.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama