Halvt OT; Oj, vilken snäv definition.
Varför är man inte bonde om man lever på en gård långt ute på landet och brukar och lever av det marken ger, med eller utan djur?
Okej, det var också så jag menade. Olika uttryckt bara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halvt OT; Oj, vilken snäv definition.
Varför är man inte bonde om man lever på en gård långt ute på landet och brukar och lever av det marken ger, med eller utan djur?
Erik verkar mest bekräftelsekåt, och feedar på vem som trånar mest efter honom.
Och Linnea? Dörrmatta så man ville gråta över hennes reaktion när Erik berättade att hon "inte kunde bockas av på alla hans kriterier"
Så kvinnan är till för att behaga mannen och uppfylla alla hans kriterier. Så fint, så romantiskt och sån underbar kärlek Eller inte
Bonde söker fru är en dokusåpa.
Min kille blev intervjuad av tv teamet . de var hemma här. Ja innan jag bodde här när han var singel.
De frågade om allt. Allt. Om han var oskuld hur många han haft sex med.
Han var alldeles för normal och skulle bara lyfta kåtblicken på krogen sa dom.
De letar underhållare enbart.
Som linnea sa . de är spelpjäser för underhållning.
Ja, visst ... men i rättvisans namn har en del kvinnor lika långa kravlistor .... Kommer aldrig att förstå mig på sådana ...
Uttrycker någon åsikter som är vanligast att ha i de yngre tonåren, så måste man ju få fråga om den som luftat åsikten faktiskt är i den åldern. De flesta vuxna människor har ju insett att när man är vuxen så är 10 år inte speciellt mycket även om det låter som en avgrund när man är just tonåring.
Okej, det var också så jag menade. Olika uttryckt bara.
Vem fan är Nils då?Nils verkar det ju gå bra för, från ingenstans.
Räcker upp både en och två händer...Är det någon mer än jag som tror att Sigrid vill ha med sig Bertil på en resa?
Vem fan är Nils då?
Jag tycker att ju mer en ser av tvillingarna dessto coolare framstår båda på sina egna sätt och vis. Dock upplever jag att Kråkans ägare framstår som något dryg ju längre en får följa honom Tråkigt för jag älskar Kråkan, hans hus och tyckte att han verkade rätt cool från början.Vad tycker ni om de andra bönderna då? Nils verkar det ju gå bra för, från ingenstans. Men de verkade ha en schysst kemi, det lilla man såg! Dock var det för lite av katten Kråkan också i detta avsnitt. Skärpning!
Åh herregud, det finns fler . Jag har en bit kvar till "sann BSF-nörd", jag fick fundera ett tag på vad som ens menades med "BSF", i min värld är BSF = @Blacksmithfarm .Skånske Nils, från "bonusbönderna" på Tv4play. (en sann BSF-nörd följer även dessa!)
Haha funderade en stund på varför du taggade mig i den här trådenÅh herregud, det finns fler . Jag har en bit kvar till "sann BSF-nörd", jag fick fundera ett tag på vad som ens menades med "BSF", i min värld är BSF = @Blacksmithfarm .
Då har jag fler program att kolla ikapp vid sömnlösa nätter alltså.
Nu har jag äntligen fått tid att se avsnittet, OCH läsa i tråden.
Ni har redan skrivit det mesta. Per känns som att han fått känslor för Carola, men inte har råg i ryggen nog att säga det till de andra.
Jennifer, jag önskar jag var som Jennifer. Älskar hennes raka sätt. Är dock mycket misstänksam mot Charlie, och vill, vill, vill att David ska riva ner sin mur och visa känslor.
Sigrid verkar ju enbart vilja ha sex? Stör mig på henne mer och mer.
Erik är plump. Linnea är i alldeles fel program, hon mår ju inte bra av situationen. Jag kan mycket väl tänka mig in i hur hon känner, jag hade säkert kunnat vara likadan när jag var 21. Men min sexåriga kusin har samma taktik, att börja grina så fort hon inte får som hon vill.
Jag förstår faktiskt My. Visst, Erik hade inte behövt komma med förslaget på dubbelsängen från början. Men nu gjorde han det, och det är klart My blev besviken? Varför ska hon straffas för att Linnéa tar till gråten så fort hon får en chans? Men My är värd något bättre, så Erik och Linnéa kan välja varandra.
Fast direkt efter hon har orsakat säng-dramatiken så Erik måste gå och prata med My om det så ser hon väldigt självbelåten ut.Tror absolut inte att Linnéa gråter strategiskt.
EXAKT såhär tänker jag också! Huvudet på spiken @KiwifruktNu har jag äntligen fått tid att se avsnittet, OCH läsa i tråden.
Ni har redan skrivit det mesta. Per känns som att han fått känslor för Carola, men inte har råg i ryggen nog att säga det till de andra.
Jennifer, jag önskar jag var som Jennifer. Älskar hennes raka sätt. Är dock mycket misstänksam mot Charlie, och vill, vill, vill att David ska riva ner sin mur och visa känslor.
Sigrid verkar ju enbart vilja ha sex? Stör mig på henne mer och mer.
Erik är plump. Linnea är i alldeles fel program, hon mår ju inte bra av situationen. Jag kan mycket väl tänka mig in i hur hon känner, jag hade säkert kunnat vara likadan när jag var 21. Men min sexåriga kusin har samma taktik, att börja grina så fort hon inte får som hon vill.
Jag förstår faktiskt My. Visst, Erik hade inte behövt komma med förslaget på dubbelsängen från början. Men nu gjorde han det, och det är klart My blev besviken? Varför ska hon straffas för att Linnéa tar till gråten så fort hon får en chans? Men My är värd något bättre, så Erik och Linnéa kan välja varandra.
Fast direkt efter hon har orsakat säng-dramatiken så Erik måste gå och prata med My om det så ser hon väldigt självbelåten ut.