Menar du hon som var så solbränd? Och hade extremblå ögon?Utseendemässigt reagerade jag bara på att en tjej var orange.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du hon som var så solbränd? Och hade extremblå ögon?Utseendemässigt reagerade jag bara på att en tjej var orange.
Menar du hon som var så solbränd? Och hade extremblå ögon?
Tveksamt om hon var solbränd, då blir man ju brun eller röd. Den här var ju knallorange. Såg så konstig ut i jämförelse med de andra...
Bara du inte är för gammal för katten... det är ju han som bestämmer
Ser framför mig hur Kise väljer och vrakar med sträng tass: Den där husse... nej inte hon... men HON!
Jag utgår från att alla Pontus dejter har fått godkänt från högre ort
Eller hurJa! Rolig sådan
Dålig humor är bäst
Fast om du läser @Bison s svar så ser du att han inte alls är osmart och dryg!Ja det där med Pon-nie till exempel. Där var han både osmart och dryg mot tjejen i sin reaktion!
Han har dyslexi så han förstod inte vad hon menade. Tror bara han blev väldigt förvirrad. Tyckte inte han var dryg alls.
Fast om du läser @Bison s svar så ser du att han inte alls är osmart och dryg!
Hur man uppfattar en person är dessutom högst subjektivt så det finns inget rätt eller fel här.
Detta är ju Buke så ALLT går ut på vad som är rätt eller fel
Jag bara ÄLSKAR Pontus. Inte på så vis att jag skulle vilja dejta honom, men hur skön är inte kommentaren "Tysk spets, det låter som ett vapen" Jag tycker att han är störtskön, men tror att han hade passat i programmet om kanske tio år. Just nu tror jag han kan klara av dejtandet helt på egen hand utan några problem.
Jag tycker nog tvärtom, att det är vettigt att fråga detta och faktiskt ha tänkt igenom vad det kan innebära för den andre att vara den som antagligen behöver flytta. Det var ju någon som knappt verkade ha reflekterat över det och även om de kanske inte svarar nej direkt i tv så är det ju något att verkligen fundera på.
Fast Ponnie ?? Ologiskt när det stavas ponny. Tyckte nog snarare tjejen verkade mer åt det hållet än hanJa det där med Pon-nie till exempel. Där var han både osmart och dryg mot tjejen i sin reaktion!
@emli som fd bondedejtare (inte i bonde söker fru dock) så är skjorta och jeans fint På samma vis som vissa tycker att det är avslappnad vardag och bär kostym vid finare tillställningar. Vad du anser är fint nog är ju tydligt inte samma som vad bönderna tycker. Det var varierad grad på vad damerna hade på sig också men jag slår vad om att alla satt på sig något de tycker är fint och det är väl ändå det viktigaste?
Men alltså, man ska väl ha det en själv känner sig bekväm och fin i?
Blir ju himla märkligt att dra på sig kostym om de aldrig har det annars.
Tycker de var fint klädda efter deras personligheter.
Oavsett dyslexi eller inte så tyckte jag att han var dryg i sitt bemötande av flera tjejer, framförallt de första. Säkert har det en del med nervositet att göra också, men även hur han pratade i inslagen med bara honom fick mig att reagera på honom som osympatisk.
Hur han är när man träffar honom IRL kan jag inte bedömma men mitt personliga intryck av gårdagens avsnitt (har enbart sett det avsnittet) var inte positivt. Hur man uppfattar en person är dessutom högst subjektivt så det finns inget rätt eller fel här.
Reagerade också på hur Linda hanterade det. Som på rutin. Dags för en ny programledare?Nå, tittar ni nu?
Jag tyckte att Stefan hanterade sitt val himla fint när han sa hejdå till några
Däremot så upplever jag Linda som himla osympatisk ibland. Jag antar att hon inte menar det, men det lät otroligt nonchalant när hon sa "trist för er" typ