Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt, men det känns som om du har en liten antydan till "Man kan inte vara snygg och ha en bra personlighet samtidigt" här. Man måste inte vara plastig för att man ser bra ut eller för att man sminkar sig. Man kan ha en bra personlighet utan att inte se bra ut.
Hahaha jomenvisstEller så kanske @Lampan är en utav dem som Stefan inte valde att bjuda in till Sundbyholms slott och som nu väljer att ta ut sin besvikelse här istället?
Pantad och dryg.
Är det bättre?
Varför opponerar SU dig inte på dom kommentarerna, beror det på VEM som skriver?
Till er alla ovanstående som kommenterat mitt inlägg:
Kanske har jag bedömt för snabbt. Men samtidigt är det ju det tråden är till för här, att diskutera det vi ser (inte det vi inte ser), och hur vi uppfattar det. Alla har vi olika uppfattningar, och jag respekterar att ni har fått ett annat intryck än jag har fått av gårdagens program. Men jag kvarstår vid min uppfattning fram tills jag (eventuellt) får ett annat intryck av nästa program (om jag nu kommer att titta på det). Jag var väldigt positivt inställd till en början (vilket ni kan läsa i mitt första inlägg), men igår ändrades det, jag blev lite besviken på bönderna helt enkelt. Men naturligtvis har man inte tillgång till hela sanningen, eftersom man inte ser allt vad som händer i kulisserna. Så man kan ju bara ha en uppfattning om det man ser.
För övrigt tycker jag faktiskt att man kan klä upp sig lite när man träffar en person första gången, t ex ta en snygg skjorta istället för t-shirt, och ett par snygga byxor istället för jeans. De flesta kvinnorna klär ju upp sig, varför ska inte bönderna göra det då?
Jag tyckte det var kul med killen som sa "Bara så att man förstår att hemma är det min katt som bestämmer"
Ja! Rolig sådanPantad och dryg? Jag tycker att han mest verkar ha väldigt dålig humor
@Strindlund, Pontus är 25, såg jag i gårdagens program. Jag trodde faktiskt han var yngre. Förra året tyckte jag det blev så pinsamt när den riktigt unga killen (Erik hette han, va?), som bara var 23 år, det kändes lite som att framför allt han, men kanske även tjejerna hos honom, egentligen inte riktigt visste vad de gav sig in på. Jag tyckte så fruktansvärt synd om honom. Därför var jag lite skeptisk mot just Pontus i år för att jag trodde att han var yngre än vad han var (det var en irriterande textremsa i vägen under hela förra programmet som effektivt suddade bort både vad han hette och hur gammal han var när jag såg det på tv4play), just för att det känns som att risken för att bonden/tjejerna/båda parter inte riktigt vet vad de vill när de inte är så gamla. Jag är dock glad om jag blir motbevisad på den punkten, och riktigt så ung som jag trodde att han var, var han ju faktiskt inte.
Det enda jag egentligen reagerade på var att Daniel kanske gick lite väl fort fram med att fråga om hur de ställer sig till att flytta till honom/ bo på landet (jag förstår mycket väl varför han frågar, men kanske på ett lite tidigt skede, de lär ju knappast svara att de absolut inte kan tänka sig att bo på landet nu),
Pantad och dryg? Jag tycker att han mest verkar ha väldigt dålig humor
Ja det där med Pon-nie till exempel. Där var han både osmart och dryg mot tjejen i sin reaktion!
Ja det där med Pon-nie till exempel. Där var han både osmart och dryg mot tjejen i sin reaktion!
Bara du inte är för gammal för katten... det är ju han som bestämmerJa, där tänkte jag att jag och Pontus skulle vara en perfect match! Men också den dåliga humor och den lilla trögtänkheten som vi har gemensamt! Sen kanske jag är för gammal för honom? Vet inte ens hur gammal han är... (Nej nu är det dags att sluta sväva ut här )