Ja, vi har ju inte ens fått en pinsam kram-eller-handslag-eller-kram-eller-hur-ska-man-hälsa-egentligen-situation.
Precis! De sköter sig ju ovanligt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vi har ju inte ens fått en pinsam kram-eller-handslag-eller-kram-eller-hur-ska-man-hälsa-egentligen-situation.
Ingrodd olja från traktornAlltså har Stefan aldrig sett en tvål förut?
Han hade väl åtminstone kunnat tvätta händerna inför dejterna...
Alltså har Stefan aldrig sett en tvål förut?
Han hade väl åtminstone kunnat tvätta händerna inför dejterna...
Vet det var en kollega som hade sett på det och frågade mig om att han Pontus hade kunnat vara något för mig i och med hästeriet, men jag tror inte det, vill hellre ha en kille som delar mitt intresse för lastbilar.
Vi diskuterade även lite om hur det kom sig att han fått så många brev, får hoppas han hittar den riktiga kärleken i dom. Sjukt många brev han fått ja.
Snygg, trevlig, duktig, bor på hästgård, pengar. Där har du anledningen.
Du glömde ung också.Snygg, trevlig, duktig, bor på hästgård, pengar. Där har du anledningen.
Just ja, en annan sak vi pratade om.Och...inte helt okänd.
Och...inte helt okänd.
Nej hon togs bortJust ja, en annan sak vi pratade om.
Nästan så jag undrar om hon från (var det Paradise Hotel?) kommer vara med i skaran som ska vinna hans kärlek?
Puuuh, va skönt. Tror risken kanske varit att hon "snott" showen lite i och med sitt kändisskap.Nej hon togs bort
Mitt ex var bonde och hur mycket han än skrubbade så gick inte sorgkanterna bort. Så jag tror nog han tvättat sig.
Och...inte helt okänd.
Alltså det här var inte bara nagelbanden!
Oavsett så gjorde det sig inte bra i TV
Känd inom vad?
Ryttare. Är man intresserad av fälttävlan vet man vem han är. Hans pappa var också en duktig/känd fälttävlansryttare.
Jag har hyfsad koll på hästfolk men aldrig någonsin hört talas om honom. Vet kanske mer vem hans pappa är, vad heter han?Ryttare. Är man intresserad av fälttävlan vet man vem han är. Hans pappa var också en duktig/känd fälttävlansryttare.