Bonde söker fru 2015

Vet det var en kollega som hade sett på det och frågade mig om att han Pontus hade kunnat vara något för mig i och med hästeriet, men jag tror inte det, vill hellre ha en kille som delar mitt intresse för lastbilar. :p
Vi diskuterade även lite om hur det kom sig att han fått så många brev, får hoppas han hittar den riktiga kärleken i dom. Sjukt många brev han fått ja. :o

Vet det var en kollega som hade sett på det och frågade mig om att han Pontus hade kunnat vara något för mig i och med hästeriet, men jag tror inte det, vill hellre ha en kille som delar mitt intresse för lastbilar. :p
Vi diskuterade även lite om hur det kom sig att han fått så många brev, får hoppas han hittar den riktiga kärleken i dom. Sjukt många brev han fått ja. :o

Snygg, trevlig, duktig, bor på hästgård, pengar. Där har du anledningen.

Alltså, jag tyckte det var rätt så många som verkar fina och bra i år så det ska bli himla kul att se :)

Men hittills så är nog favoriten älgbonden och tjejen i rosa klänning, så himla himla fina det en fick se.

Och så har jag och @Chili funderat på om det är så att det är bukare med i år? En av Stefans känns om inte annat som en dubbelgångare till en forumanvändare :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fälttävlansryttaren Pontus Hugosson är en av åtta bönder i första vändan av TV4:s populära serie "Bonde söker fru" i år. ... Källa /...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: emli
·
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 934
Senast: Elina8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar