Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis som @zarmino skriver, lite negativ inställning redan från början, precis som Ior i Nalle Puhlor-aktig?vad är det???
Precis som @zarmino skriver, lite negativ inställning redan från början, precis som Ior i Nalle Puh
Har precis tittat på de nya bönderna, och tycker att det verkar vara ett lovande startfält! Jag fick en bättre känsla för de här bönderna än för dem förra året, helt klart.
Den näst sista bonden, Marcus, var ju söt! Och Anders och Stefan var ju härliga personligheter, speciellt Stefan hade ju en stark personlighet och verkade vara sig själv inifrån och ut! Den sista bonden, Olle, verkade också trevlig och mysig!
Har ni några favoriter?
Vilka tror ni att de kommer att följa?
Jag tror på Daniel, Stefan, Pontus och Anders. Ska bli spännande om man får rätt ...
Den kombinationen vet jag ingenting om tyvärrhaha, trodde du menade lord of the ring, fattade ingenting
Men var det inte väldigt konstigt med kvinnan som inte skickade med en bild för att hon inte hade någon nytagen men skrev att hon var fotomodell?
Ang Pontus, är jag den enda som reagerade på hur han släppte loss hästen i hagen? I första avsnittet med presentationerna.
Nej, tänkte inte speciellt på det ... Gjorde han något fel?? Jag är ingen hästexpert själv ...
Nu vet jag inte vad han gjorde fel i detalj, men jag kommer ihåg att han släppte hästen och det första den gjorde var att rusa iväg. Personligen vill jag att min häst ska vänta på att jag vänder honom, stänger grinden, tar av grimman, lugnt väntar på att jag är klar och sen får han traska iväg. Eller springa iväg om han tycker det är roligare. Vet många som bara "slänger in" hästarna men det kan ju bli livsfarligt.
Fast väntar gärna på svar om vad han gjorde fel eftersom jag inte orkar gå tillbaka och kolla själv.
Jag borde kanske ha skrivit Nalle Puhs kompis Ior istället, då hade det nog framgått bättreJa, då fattar jag. Jag läste inte "I" som en stor bokstav, utan en liten bokstav Så de kan bli ...
Jag har inte sett på detta innan. Är det alltid såhär himla pinsamt? Jag vill bara ta fram skämskudden och gömma mig. Jösses!
Jag har inte sett på detta innan. Är det alltid såhär himla pinsamt? Jag vill bara ta fram skämskudden och gömma mig. Jösses!
Speeddejterna är alltid mer eller mindre pinsamma, ja. Det är bara att skämskudda sig igenom.Jag har inte sett på detta innan. Är det alltid såhär himla pinsamt? Jag vill bara ta fram skämskudden och gömma mig. Jösses!
De har nog klippt en hel delHaha det här är som alla pinsamma auditions på idol! Fast jag tycker dom är sjukt mkt mer pinsamma än det här lilla
Haha, alltså. I år är nog den MINST pinsamma speeddejtingen jag sett på många år.