Bonde söker fru 2013

Sv: Bonde söker fru 2013

Jag håller med dig. Mats växer mer och mer, ju mindre blyg han blir. Jag höll dock på att smälla av när de andra två skulle mocka i stallet och den ena fick en allergisk reaktion och den andra fick kräkas.

Haha, det var underhållande tyckte jag. Vilken tur att inte Marlene såg det!:p Synd på han som kräktes dock, gillade honom och efter detta tror jag inte Marlene vill ha honom, ja om han inte vänjer sig förstås. Har svårt att se hur det skulle funka med han som har allergi också, och hon verkade inte gilla att Andreas (heter han väl?) försov sig. Så då återstår väl bara Mats. Men Mats har jag tyckt passat bäst med henne ända från början faktiskt:)

Nej jag tycker mer att hon känns som en lekledare. Men jag tycker synd om henne, det är ju inget drag i nån av grabbarna. Jag hade blivit likadan själv av att "chefa" äver ett gäng initiativlösa grabbar. Verkas astrist.

Synd att Per inte skickade hem blondinen med rakt hår. Hon verkar vara så osympatisk, jag tycker att både Sophie och Jonna verkar vara trevliga. Den tredje går ju mest bara runt och talar om att hon redan vunnit...

Värmlänningen verkar också ha ett gäng roliga tjejer. Det är iaf lite drag där :)

Hos Mikael har jag ingen större uppfattning om läget. Men Anneli passade inte alls in där, tror inte hennes styra och ställa-koncept fungerar på en vuxen människa som bevisligen klarat sig utmärkt som han har det. Öht har jag svårt för personer som ska börja med att göra om en annan person direkt de anländer. Det måste ju vara enklare att ta en som är rätt från början? ;)

kl

Håller med om att hos Marlene känns det verkligen dött! Men Mats kommer nog stanna kvar som hennes dräng :p

Hos Pär däremot så är min favorit Kristin, jag gillar henne :D

Och hos dubbelnamnsbonden så gillar jag inte någon av tjejerna :p

Hos Mikael så vet jag inte vad dom heter.. men jag tycker hon med ljust kort hår verkar mysig! :)

*kl*

Åhhhåå Pääär! :love: En kille som verkar så vettig MÅSTE ju se igenom det falska, blonda mähät?! :banghead: Jag håller på den brunhåriga tjejen med snedlugg, hon verkar bra!

Värmlänningen är ju så gullig att man smälter! Satt dit en mumintroll i Mumindalen liksom! (vart hittar man ens ett sådant troll? :D )

Jag gillar faktiskt någonstans också Kristin hos Pär, visst hon är kaxig och säker på att bli vald men samtidigt är ju ärlig med att hon inte är där för att få nya kompisar utan för att hitta kärleken och därför skiter i de andra, ser inget fel i det egentligen!
De andra verkar lite mesigare tycker jag.. visst, jättetrevliga men mesiga!

Ja han värmlänningen och hans mumintroll är ju bara för underbart! Hos honom är nog min favorit Daniella, hon verkar genuin och go!

Skönt att jag inte är ensam om att gilla henne :p
På något sätt så har jag ont av att hon är kaxig, kanske är för att hon ärlig med varför hon är där som du säger. Däremot har jag svårt för den brunhåriga :p

Värmlänningen påminner så sjuuukt mycket om ett gammalt ragg, så mycket att jag var tvungen att skriva det till exet trots att det var för typ 10 år sedan vi träffades :D

Tycker Kristin är så falsk! Låtsas vara blyg o gullig med honom o sen sitter i synkarna och känns väldigt uträknande och dryg. :mad:

kl åååh, man blir så irriterad av att titta då de visar från Marlene.. lixom, känns som att hon får peka och säga vad de ska göra hela tiden. kan de bara inte få höra vad som ska göras och sedan bara ta tag i det? Ska det bli någon av killarna som är där så blir det nog Mats.. tror jag hade hette?

annars blir det någon annan som inte är med :P

ändå gillade jag Mats minst först.. men a de som är där och av att ha följt lite så tror jag nog mest på Mats..

Men inte behöver man väl tala om varför man är där, det är ju rätt självklart att ingen är där för att få nya vänner? Dock tycker jag att hon verkar ha en trist attityd överlag, vilket i sig stör mig. Att vilja ha killen är ju inte synomymt med att inte kunna interagera i en grupp, som programmet till stor del går ut på vilket inte är nån nyhet för de som söker.

Ja, Mats är min nya favorit hos Marlene med. Tyckte han var trist först men han är väl bara som "den där typiska norrländska mannen" (jag kommer från hans trakter, så jag får säga så :p)

Men inte behöver man väl tala om varför man är där, det är ju rätt självklart att ingen är där för att få nya vänner? Dock tycker jag att hon verkar ha en trist attityd överlag, vilket i sig stör mig. Att vilja ha killen är ju inte synomymt med att inte kunna interagera i en grupp, som programmet till stor del går ut på vilket inte är nån nyhet för de som söker.

Jag har inte sagt att man måste tala om det?
jag höll med och svarade på inlägget ovanför mitt.

Tänkte mer om det som anledning till att gilla just henne... eller jag vet inte. Jag är trött efter fyra nattskift :p

han är nog annorlunda utan kamerorna skulle jag gissa på :P Så när de lär känna varandra

kl

Jag och några kompisar satt här i soffan och sa att det kanske inte är så konstigt om Pär är singel när han sa att han fick "jättebra tips" av Linda om hur han skulle bete sig, och det enda hon väl egentligen sa var att han faktiskt skulle visa intresse för tjejerna... :D

Tycker faktiskt hon satte fingret på något ganska viktigt, för jag tycker det ofta hos bönderna bara handlar om vad de som är hos bonden känner/tycker/tänker och gör, utan att de får så jättemycket tillbaka. (T.ex. värmlandsbonden, vars standardfras verkar vara "jaha, vad tänker du om mig då?") Känslor kan ju liksom inte byggas på intresse från bara ett håll.

Jag har för övrigt också svårt för Kristin, men samtidigt tolkar jag henne som en ganska osäker person. Hon kan säkert vara blyg på riktigt, och drygheten som kommer fram i klippen när hon intervjuas känns för mig som en försvarsmekanism för att inte visa sig sårbar... Men det är kanske bara min tolkning :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Veterinären Andreas Sandin och dressyrtränaren Marie Johnson är två av deltagarna i årets upplaga av tv-programmet Bonde söker fru. "Det...
Svar
0
· Visningar
837
Senast: Gunnar
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
90 387
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 929
Senast: Elina8
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter TV-programmet Bonde söker fru har lockat mänder av tittare till TV4, och nu är det dags för en ny säsong. Tre bönder med hästanknytning...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30