Sv: Bonde söker fru 2013
Hej!
Är ny i detta forum, och pigg på att diskutera deltagarna med er
Jag blev förvånad över Mikaels val, trodde faktiskt att han riktat in sig på Eva-Lena (hette hon det?? den med mörkt hår menar jag i alla fall). Men det var kanske hennes många barn som skrämde honom ....
Sedan tycker jag att Marlene är lite väl kall mot sina killar ... känns mest som slöseri med deras tid, när hon egentligen inte är intresserad av någon av dem. Men bara min bedömning av det jag ser ... Sedan tyckte jag också att hon kom billigt undan" jämför med Per, eftersom Linda gav honom en "uppsträckning" och frågade om han satt sina tjejer på arbetsläger ... Denna uppsträckning hade Marlene helt klart behövt bättre.
Tycker synd om Nils-Olof, ingen av tjejerna verkar ha en susning om hur det är att vara på en bondgård. Undrar varför de sökte överhuvudtaget, tror inte att någon av dem seriöst vill bo på landet.
Hur tror ni annars att bönderna kommer att välja??
Så här tror jag:
Mikael: Katarina (hon med hästsvans) eftersom han verkar gå mycket efter känslor, och jag tror nog att han fattat tycke för henne
Marlene: Mats, eftersom han gillar att arbeta:P. Tror att Joakim åker nästa gång.
Nils-Olof: här har jag faktiskt ingen aning, men hoppas att det blir Malin som åker nästa gång. Av det man ser i TV, verkar hon inte det minsta trevlig, inte heller seriös.
Per: Kristin. Tror att det blir Sofie som åker nästa gång, eftersom det inte verkar finnas några känslor mer än vänskap där.
Spännande att se hur det blir ...