Bonde söker fru 2013

Sv: Bonde söker fru 2013

Jag blev besviken faktiskt ^^ hade hoppats att Malin skulle få åka.
Jaja spänningen återstår :p

Nej, skickade han hem henne ... Ja, då har han nog tyvärr inget att förvänta sig vad gäller ett långt förhållande eller hjälp på gården .... Fick uppfattningen att Daniela skulle passa bäst in på gården av de som är där.

Haha, ellerhur! Det var inte vackert :D

KL

Lite positiv tycker jag allt att Marlene känns till Andreas :)

Inte trodde jag att Nisse skulle skicka hem Daniela. :cautious:

Inte jag heller... mannens kommentar var "är han ytlig alltså?". Det kändes som om de hade passat så sjukt bra ihop av det man fick se.

Annars sitter vi här och skriker "MEN PUSSAS DÅ" så fort två personer börjar närma sig varann, känns som om det är dags nu :angel:

Haha, jag håller med! Fast jag tyckte inte att Per skulle pussa Kristin! :p

Däremot är ju Mikael och...Katarina sååå fina! :love: Han måste välja henne!
Dör söthetsdöden här hemma!

När han fnittrade erkände att han haft känslor för henne länge så började vi fundera på om han hade glömt av att han hade en till kvinna hemma på gården..

och mitt musiköra gråter blod... :eek:

Mina stackare skrynklade ihop sig så nu ser dom ut som russin.... O_o
Sjunga hellre än bra - är inte det något man gör i duschen?? :crazy:

Inte för att jag önskar det, men jag tror ändå Nisse har ett gott öga till den andra nippertippan :nailbiting:

Per såg ju uppriktigt kär ut i Kristin :nailbiting: Hon måste ha kvalitéer som inte visas i bild...

Nu blev jag nästan anti-Marlene också :meh: Jag tycker faktiskt att Andreas anstränger sig och hon är helt tillknäppt och likgiltig - trist.

Mikael och Katarina :love:
Hoppas han kan "motstå" Pia när hon "säger åt han hur han ska välja"...:angel:

Jag är ganska övertygad om att Mikael gjorde sitt val redan från början och nu vet han att det är besvarat. Det var det som behövdes... Jag håller med, de känns som gjorda för varandra. :love:

kl

Jag tillhör ju fortfarande den lilla lilla skalan som gillar Kristin och inte klarar av Sofie :p

Gillade INTE Pia, hur hon betedde sig när dom gav korna vatten.. :s

Marlenes killar tycker jag bara synd om, hon borde lägga ner allt.

Jag har funderat lite till, bara det att Pia var den som tog initiativet till dejten med Mikael känns liksom på något sätt bakvänt i sammanhanget. Eller? Hon verkar väldigt "styrig" och oavsett om Catharina är intressant eller inte så känns Mikael lite mjukare i sättet så det känns som att passningen liksom blir fel.

kl

Jag tillhör ju fortfarande den lilla lilla skalan som gillar Kristin och inte klarar av Sofie :p

Gillade INTE Pia, hur hon betedde sig när dom gav korna vatten.. :s

Marlenes killar tycker jag bara synd om, hon borde lägga ner allt.

Jag gillar också Kristin! :D Fast jag har inget emot Sofie heller, men jag hoppas han väljer Kristin. De verkar ha mycket gemensamt och passar ihop tycker jag!

Halvt kl

Ang Pias behandling av kossorna -> :yuck: Mikael verkade lite sur också, men jag tror han typ är rädd för Pia så han vågade nog inte säga så mycket. Pia är läskig nästan tycker jag :p
Men Mikael och Catharina :love: SÅ söta!

Marlene har jag tröttnat på... hon bjuder ju inte alls till. Men Andreas har dock inte den bästa timingen heller. I nått avsnitt slet han hastigt upp en present och nu slet han hastigt upp skumpaflaskan :D

Och Nisse... ja... tror tyvärr inte någon av de tjejerna är rätt för honom. Malin (hur sminkar hon sig?!) sa i nått avsnitt att hon inte är en skogstjej utan trivs bättre vid havet och den andra verkar helt oförstående av livet på landet. Dessutom är hon extremt irriterande med sitt skratt. SÅ överdriven hon var när de satt och kollade på bilder med Nisses mamma. Sjukt sen i reaktionen också - någon sa något kul... det går flera sekunder... SEN börjar hon skratta som tusan. Nej fy :yuck:

Haha vad skönt att jag inte är helt ensam om att tycka om Kristin :D ;) Jag tycker dom är jätte söta ihop!

Ja Mikael såg sur ut men skraj, hon är skrämmande! :p Tyckte att det hon sa var lite väl brutalt, som hon gick på om Katarinas känslor..

Marlene, ja.. visst killarna där är ju inte jätte spännande. Men känns inte som att dom har en chans eftersom hon inte försöker.. :(

Helt enig om tjejerna hos Nisse!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Veterinären Andreas Sandin och dressyrtränaren Marie Johnson är två av deltagarna i årets upplaga av tv-programmet Bonde söker fru. "Det...
Svar
0
· Visningar
837
Senast: Gunnar
·
Relationer Ja, då var det dags för en ny säsong. Årets bönder...
44 45 46
Svar
916
· Visningar
90 387
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 928
Senast: Elina8
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter TV-programmet Bonde söker fru har lockat mänder av tittare till TV4, och nu är det dags för en ny säsong. Tre bönder med hästanknytning...
Svar
0
· Visningar
647
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama