Sv: Bonde söker fru 2013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://www.tv4play.se/program/bonde-söker-fru?video_id=2474537Ja, en tjej (hette hon Josefin?) åkte hem ganska direkt, eftersom lantlivet inte var något för henne... VAD gjorde hon där då, kan man undra?
*kl
Jag har missat en massa avsnitt i år så jag har inte hängt med men den enda jag tycker är lite intressant är nog Mikael. Men den där Pia hon har ju redan bestämt att han ska välja henne.
Hon gav mig rysningar
Jag hoppas han väljer den andra dom passar nog väldigt bra ihop. Kunskap om kossor är ju inte allt liksom.
Jag har en liten känsla av att en av orsakerna till att Marlene kör så mycket med grabbarna är att de helt enkelt är så j***a tama så det händer ju INGENTING annars! Jag menar, de är där för att hon söker en livskamrat och en av dem ber om att få krama henne
Fast Sofie verkar ju väldigt intresserad, även om hon inte har lant-bakgrunden.Jag avskydde Kristin lite efter de saker hon sagt, men så såg jag (på den otroligt tillförlitliga källan ) Aftonbladet, och hon gått ut och kritiserat tv4 för de klippte ihop henne taskigt, och Per gick också ut och försvarade henne. Tror dock Per tänker lite praktiskt i sitt val, Kristin är ju lite lantvan medan Sofie är stadstjej.
Jag får krypningar av Kristin , yäck
Jag har en liten känsla av att en av orsakerna till att Marlene kör så mycket med grabbarna är att de helt enkelt är så j***a tama så det händer ju INGENTING annars! Jag menar, de är där för att hon söker en livskamrat och en av dem ber om att få krama henne...
Jag tror, ärligt talat, att hon fortfarande är singel.
Samtidigt så verkar hon ju inte direkt bjuda till själv heller. Som när Mats sa att han hade känslor för henne och hon mötte det med något i stil med att hon inte kände mer än vänskap för honom.. Jag hoppas verkligen att han fick förklaringen som hon gav till kameran också, att hon hoppas på att kärlek kan växa fram ur vänskap för hon tror att den håller bättre. Fick han inte det är hennes bemötande skrämmande osympatiskt och jag hade definitivt åkt hem om jag hade varit Mats.
vi vet ju inte heller vad som är bortklippt, om tv4 har valt att framställa henne som iskall medan det är annorlunda i verkligheten...