Bomhållare till tunnor (oljefat)

mimus

Trådstartare
I en artikel i ridsport där de informerar om nya tips och nya artiklar så skrevs det om bomhållare som man kunde hänga på oljefat.
ÄVen nummer där man kunde beställa.

Jag har inte kvar det numret, är det någon som vet vart man kan vända sig?

Sv: Bomhållare till tunnor (oljefat)

Va:eek:???
Ska du börja hoppa? Är det därför du inte kommer till Gnesta?

Har tyvärr ingen aning om vart man kan hitta det du söker.......

Sv: Bomhållare till tunnor (oljefat)

Tja, jag tänkte i alla fall börja med att löshoppa, men fanken vad dyrt det är med hinder....

Gnesta, nja, valacken är ju op struppipare och är tungandan just nu, vet inte om han är lite allergiskt mot olika pållen.

Hade det varit hemma och en klass hade jag åkt, men känns inte kul att chansa med att åka på ett så stort projekt om han är flåsig..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 239
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 996
Senast: Inte_Ung
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 795
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är jag där igen. I ett mellanläge inför hösten, taggad men även nervös och lite känslan av ”vafan har jag gett mig in på nu”. Jag har...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka