Sv: BollnÄs

själv ska jag krypa i buskarna på terrängen o leka hinderdomare.

Vilka är d enu som kommer till bollnäs i helgen?

Jag ska till Bollnäs och rida debutanten, hoppas bara det blir fint väder :) och inte snöstorm som det var på Dalahoppet....

nä jag ska sitta på terrängen så jag har bett om finväder :)

Murray: såg dej i startlistorna, ska bli kul o se båda två, ett år eller nå sen sist ;)

Är det tävlingar i Bollnäs i helgen? Kul! :bump: Då kommer jag nog och kollar! :)

Jag kommer! :laugh:

Rider *-igt. Vet du om dressyren till *-ig går ute eller inne??

Hoppas nu vi får riktigt fint väder också, vill inte rida i snödrivor!! Hörde att Leksand hade ordentligt med snö i går. Hur är det i Bollnäs??

tror inte bollnäs fick någon snö, jag bor ju 7 mil norr om bollnäs o vi klarade oss hyfsat. visst kom de lite men de har försvunnit o idag har de varit ganska varmt o skönt.

Vet faktiskt inte var dom har dressyren...
Jag kommer inte ner på lördag för jag ska iväg med unghästeno hopptävla då men på söndag är jag där o ser till att ni hoppar hindren på rätt sätt;)
KOmmer även ha med mej kameran o försöka hinna få lite kort. Förra året lyckades jag ganska bra att vara både hinderdomare o fotograf :p

Dressyren ska gå inomhus, vad det är sagt iallafall! :)

Äh Cecilia, inte ska väl du titta på, du kan komma och jobba isället med oss andra! :devil: ;)

Äh Cecilia, inte ska väl du titta på, du kan komma och jobba isället med oss andra! :devil: ;)
Jobba?! MOI?!?!?!! :eek: Nähääru, jag ska glida runt och fika lite och fnissa åt er när ni krälar i lerpölar ute i terrängen... ;) :D

Om jag ska vara seriös, så vet jag inte om jag hinner pga att jag och syster din ska ut och rida på våra tjuuusiga travhästar... ;)

(attans, bilderna! Jag har glömt! förlåt! ska försöka ordna så fort som möjligt!)

Jobba?! MOI?!?!?!! :eek: Nähääru, jag ska glida runt och fika lite och fnissa åt er när ni krälar i lerpölar ute i terrängen... ;) :D

Om jag ska vara seriös, så vet jag inte om jag hinner pga att jag och syster din ska ut och rida på våra tjuuusiga travhästar... ;)

(attans, bilderna! Jag har glömt! förlåt! ska försöka ordna så fort som möjligt!)

Haha, här ska inte badas i nå lerpölar då jag håller mig på hoppebanan och domderar!

Era fina IKEA halvblod förstår jag att ni hellre rider än jobbar! ;)
Om det var nu på måndagen ni skulle träna, kommer jag och kollar!

Äsch det är lungt, hitta en fin bild på honom på hemsidan, från bilderna som fotografen tog! :D

Min lillasyster kommer och rider debutant kat.II:)
Hon vill nog gärna bli fotad, om det finns möjlighet till det:p;)

Kl

Hovis har gjort något när han skodde igår för Sigge är diffust halt. Jag har flyttat ner alla sömmar som går alt tagit bort några men ingen skillnad hittills. Inte särskilt hårt verkad heller. Så som det är nu kommer han inte starta. :(
Stackarn måste följa med i vilket fall för att unghästen ska kunna ta sig till tävlingen så hoppas fortfarande på mirakel till imorgon.

vad tråkigt och så himla typiskt så tätt inpå tävlingen.
Varför kan inteunghästen åka själv ?!?!

Vi får hoppas att ett mirakel sker annars får vi nöja oss med lilla lasse som skuttar runt :D

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
698
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 116
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka