Sv: BollnÄs

Undrar om det inte var till Örebro dom menade....:angel: att det finns till Bollnäs är ju aldeles uppenbart

När jag ändå läser proppen så frågar man sig om dom vet om att de fått en kvaltävling till championatet kat II ? Det står ju inte en rad om det nånstans :eek:

Det var ju till Qvinnersta, där finns ingen ** för ponny...
Jag menade Örebrotraktens (latorp) som lovar stjärnor i planeringskalendern, vill minnas att de gjorde det även förra året, men ställde in då...

Jag menade Örebrotraktens (latorp) som lovar stjärnor i planeringskalendern, vill minnas att de gjorde det även förra året, men ställde in då...

Också konstigt :angel: att de ställde in...

När förbundet tyckte det var OK att Dagstorp hade EM-kval samma helg, hur intelligent skall man vara för att fatta att det inte är nån som rider ** i Örebro då :angel:

Också konstigt :angel: att de ställde in...

När förbundet tyckte det var OK att Dagstorp hade EM-kval samma helg, hur intelligent skall man vara för att fatta att det inte är nån som rider ** i Örebro då :angel:

Oj då, var det därför, kom bara ihåg att proppen ändrades:), men då får man väl hoppas att de kör nu istället, det är ju en hel vecka emellan i år...

Jag är inte 100% på att det var därför, men vad tror du ?:angel:

Ja du, jag tror nog att det inte lönar sig att planera sin säsong för tidigt iaf... :crazy:

Nej, men jag kollar med min "källa" och återkommer! Vad gör man inte för sina fälttävlansvänner!:)

Allt kommer att bli enligt "proppen", jag är ledsen för er skull :cry::cry:

Jag kommer att åka till Bollnäs och rida *igt på deras jättefina terrängbana :):)

Hade hoppats på att träffa Bettis gråe;)

*delvis knapplån*
Nu ska ni inte vara ledsna över klasserna, ni har ju iallafall århundradets bäste banchef att göra med under hopprovet! :devil: ;)

så du ska återigen stå och peka med hela handen o se till att banan är i skick.
Gick strålande sist så jag tror på en lika bra tävling denna gång ;)

Hade hoppats på att träffa Bettis gråe;)

Sorry, det blir Qvinnersta istället för vår del... Tråkigt att behöva stå över en av de bästa tävlingarna och på nära håll. Men finns det ingen klass för oss så:cry:

haha, ja tydligen tycker fru Lassa att jag passar upperligt till det, så det är bara att hålla god min och göra det bästa! :D

Men nästa år ska jag banne mig vara med och starta istället!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
698
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 116
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka