Bollnäs 20-22/7

L

LilleSkutt

:idea:Tror inte att alla uppmärksammat denna "nya" tävlingsplats.Iår även en CNC**:banana:
Nu gäller det att vi alla hjälps åt,så att de får blodad tand och vill fortsätta med dessa högst sällsynta klasser.
Det är upp till oss ryttare att ge dem "Credit" för att de tar sats och vill fixa möjligheter för de som vill ut i världen senare i karriären.:bump::love::bump:

Sv: Bollnäs 20-22/7

Visst kommer vi ge dom credit.. jag kommer säkerligen sitta ute på banan nånstans o se till så alla hoppar rätt ;)

Bollnäs har ju haft fälttävlan varje år sen banan invigdes runt 1996 nån gång.
Då var de en hyfsad debutantbana och efter mkt slit så har dom fått fram en väldigt trevlig fälttävlansbana :bow:

:idea:Tror inte att alla uppmärksammat denna "nya" tävlingsplats.Iår även en CNC**:banana:
Nu gäller det att vi alla hjälps åt,så att de får blodad tand och vill fortsätta med dessa högst sällsynta klasser.
Det är upp till oss ryttare att ge dem "Credit" för att de tar sats och vill fixa möjligheter för de som vill ut i världen senare i karriären.:bump::love::bump:

mm men tävlingsterminsplaneringen är usel. :devil:
Den helgen gifter Dinosaur (min kusin) sej. Bröllop får gå före en drygt 80 mil resa. (Vi har ungefär lika långt till Bollnäs som till Ede :o)

Fast ni som bor i Norrland (norr om Älmhult) ska absolut resa dit och ge dem mycket credit. :idea:

Visst kommer vi ge dom credit.. jag kommer säkerligen sitta ute på banan nånstans o se till så alla hoppar rätt ;)

Bollnäs har ju haft fälttävlan varje år sen banan invigdes runt 1996 nån gång.
Då var de en hyfsad debutantbana och efter mkt slit så har dom fått fram en väldigt trevlig fälttävlansbana :bow:

Och alla som ev. tvivlar på det kan ju se de fina bilderna på sidan 4 i förra Bollnäs tråden :D Dotter och My har fått för sig att de skall starta :eek: jag är väl inte lika road av idén... ja My får ju göra som hon vill men lyfter gamlingen på benen tillräckligt :crazy: för stanna har dom ju inte vett att göra nån av dom

Ohh vad kul o få se frida o my i **-ig!
Du får väl blunda eller gömma dej bakom en buske :angel:

För mig som har tappat alla begrepp o regler som rör fälttävlan ... hur högt är de i hoppning o terräng och vilken svårighetsgrad ligger dressyren på i den **-iga?

Man får kanske ta o leta reda på en kuse o börja om från debutant igen....eller har man kanske blivit gammal o försiktig ;)

helvete.. jag insåg precis att bollnäs tävling krockar med Falsterbo :cry:
Vi hade planerat o åka ner 19-22 juli till falsterbo..
nu måste man kanske åka ner tidigare i veckan till falsterbo .. hmm hmm.
skit oxå ..att allt roliga ska krocka. Men de känns som man inte får missa att se en '**ig.

Jag var där och tjyvkikade lite igår när vi var ut me gammelponnyn.. Det nya vattenhindret ser ut att bli riktigt fint:D

Håller dom på o jobbar med vattnet ännu mer :D

Har förresten en kompis som var sugen på o åka o träna.. är de tisdagsträningar på brs nu ?

Japp, du vet där dom dära rullarna stod förut, stora trärullar me nån rund grej emellan innan mördarbacken, haha bra förklaring, minns inte va hindret heter:S men där bli det ett till vattenhinder iaf:) Ser ganska läckert ut!

Japp varje tisdag kl 18. man behöver bara ringa och säga att man kommer. :)

jaha vad kul att de blir ett vatten där. Vet inte om man kan kalla de mördarbacke direkt ;) men rullarna vet ja vilka de är :)

Haha dom kallar den så, tycker inte heller de nån spec mördarbacke men dom kallar den så iaf:P

Ja väldigt roligt:) det ser ut att bli ett riktigt fint och lite klurigt vatten dessutom:)

Har hört att de är få anmälda till 2* klassen, trots att förbundet bad dem att ha **-klass. Så kom igen och anmäl!

Vet du hur långt det är till Bollnäs för oss sydlänningar????:eek:

Men det är ju inte så farligt. Tänk vilken glädje det är på tävlingarna, speciellt när man trillar av i dressyren och inte får starta:rofl:
*host*host*

Visst är det lättare att rida dressyr?:rofl:

de e superkul att det är en 3 dagars Mvs A.. Jättebra träning till Sm sen... De finns ju så få

Just precis!
Dessutom har vi mycket längre till fler tävlingar på ett år.
Sydlänningarna har ju tävlingar på replängds avstånd hela tiden.
Men det är klart att dom ska gnälla när EN enda ligger strax norr om Dalälven... :angel:

Nä, fram för fler banor norrut!! :bump:

Just precis!
Dessutom har vi mycket längre till fler tävlingar på ett år.
Sydlänningarna har ju tävlingar på replängds avstånd hela tiden.
Men det är klart att dom ska gnälla när EN enda ligger strax norr om Dalälven... :angel:

Nä, fram för fler banor norrut!! :bump:

Vi gnäller inte.:D

Vi åker bara inte till era tävlingar. Punkt.:idea::D

Fniss

Liknande trådar

Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 940
Senast: supercassie
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 251
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar