självklart mockar man på plönninge oxå, den biten kommer man aldrig ifrån... tyvärr... :)
även vi har en kurs i hovvård, utbildar skolans unhästar, sjukvård och har anläggningsvård. vi "bestämmer" vilka hingstar stona ska betäckas med. sedan döper ettorna på hösten fölen och följer dem sedan tills man slutar trean.

man rider dressyr och hoppar, sedan i trean kan man inrikta sig på en gren, om man vill det eller fortsätta att mixa. man rider på skolans hästar.
men man kan på kvällstid träna för skolans ridlärare. då mot betalning givetvis.

heja plönninge!!!! :banana:

Nej ja vet iten.. Vill inte bo kvar här.
Det är så jävla mycket skit.
Alla hatar alla.
O dom som man inte vill hata en går inte o ändra på för dom faller för grupptryck :smirk:
Nej men ja orkar bara inte med all skit som händer här..

Dessutom så har ja börjat bli rädd för skolans hästar vilket kanskeinte är sådär ättebra :crazy: :(

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 275
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 873
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar