Bole produkters täckeshängare??

lille skutt

Trådstartare
Är det ngn.som har en sådan täckeshängare med 6st "svängarmar" från boleprodukter? Typ sådana som hästbutiker har.
Isf. hur tycker ni att de är tar de mkt. plats? Står ju inte ngt. om hur breda resp. hur långt ut dekommer ifrån väggen:confused:

Sv: Bole produkters täckeshängare??

det står ju på hemsidan om det nu är en sådan modell du menar.

Täckeshängare 6 täcken
Kraftig svängbar täckeshängare för 6 täcken. Bygger 80 cm ut från vägg. Fästet är 55cm brett och 53cm högt.

Jag tillverkade själv en liknande kopia på denna täckeshängare, har fungerat kanonbra! Anpassade dock måtten efter stallet och efter hur många täcken som skulle hängas upp. Resultatet blev iallafall väldigt bra, perfekt att ha i torkrummet bland annat!

Liknande trådar

Hemmet Hej Alla Jag har en garderob man kan gå in i som kommer så småningom att innehålla skor, kläder, sängkläder och lite annat smått och...
Svar
6
· Visningar
737
Hundavel & Ras Hej på er. Jag blev för drygt ett år sedan svårt sjuk i EDS. Innan kraschen höll jag på med hästar och hade vid det tillfället 1 häst...
2
Svar
23
· Visningar
6 050
Senast: zeus
·
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
31 044
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 868
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar