C

ChristinA

Jag tänkte önska mig en kattbok när jag fyller år, har ni något bra tips?

Inte om olika raser utan snarare allmänt om katter. Inte för avancerat men inte total nybörjarnivå heller.
Vill läsa lite om sinnena, anatomi, kroppsspåk, behov, ja det är väl vad man kallar allmänt om katter!

Tack!

Sv: Boktips?

Jag tycker att Kattens sjukdomar av Anne-Marie Nilsson är bra. Den handlar såklart främst om sjukdomar men även om allmänt omhändertagande av katt samt en del om utfodring och reproduktion.

Lär dig förstå och tala med din katt av Claire Bessant (tror jag hon heter) fokuserar helt på kattens beteende, varför den gör på vissa sätt och hur man kan lösa en del problembeteenden.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 331
Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 885
Senast: Ramona
·
Övr. Katt Hej! Någon som sitter på tips hur man kan få katten att sluta hoppa upp på vissa hyllor ? Det är såhär att min mamma på 65 år har 3...
Svar
15
· Visningar
1 955
Senast: Nahar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 377
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV