• Avel
  • Trådstartare Trådstartare TeamTop
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 5 891
Sv: Bocelli

Det låter ju jättebra! Att avkommorna blir så trevliga!

Är det någon som har en film på Bocelli? Jag har inte hittat någon tillgänglig på nätet ännu.

Jag skrev till Gränsbo och de sa att de förhoppningsvis skulle komma upp en video på hingstarna på deras hemsida i mitten på April. Så håll utkik!:idea:

Jag har träffat Bocelli ett fåtal gånger, och han verkar vara en underbar häst. Vänlig och social. Framförallt uppför han sig väldigt sansat ute på tävling.
Just på Falsterbo (7-års championatet) tittade jag lite extra på framridningen, och medan övriga hästar snurrade runt med ett antal hästskötare, så stod Bocelli helt lugnt medan de tog av lindor och på kavajer. :love:

elle12,
Du måste ha suttit ganska nära mig där! :)

Har pratat med flera som har avkommor efter Bocelli, och alla säger samma sak; liknar pappa, jättetrevliga att ha att göra med, massor av energi när man rider.

Är det någon som har en film på Bocelli? Jag har inte hittat någon tillgänglig på nätet ännu.

Jag filmade två ritter i Lidköping förra våren (april -07). Har lagt upp en som du kan se här:
http://s2.photobucket.com/albums/y4...ew&current=PrixStGeorgeLidkping2007_04_21.flv

Det kan vara lite "knyckig" och ljudet är uselt, men det beror på att jag gjort om en stor .avi-fil till .wmv.
Det kommer tre filer till.

Har samma erfarenhet av Bocelli där o även av hans avkommor. Mkt gott temperament, sansade men med tagg!

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 671
Senast: ildiko
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Shaggy
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
446
Senast: Cattis_E
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
5 337
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vart registrerar jag avkomman?