• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LenaB
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 939
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Blup?

Precis! Var ute där senast igår och nu fungerar ingenting. Tur att man har stamböckerna visserligen men ändå..... :cry:

Stamboken är ingenting jämfört med den sidan, särskilt inte när senaste huvudbandet kom ut för över tio år sen!

Har det inte kommit igång till nästa vecka får vi protestera och starta namninsamling:cry:;)

förstår att ni undrar, men vi ska inte diskutera andra sajter på webben här, så det får bli ett hänglås på tråden - och hoppas att problemet snart är avhjälpt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Hur gör man för att komma över mobilberoende? Vad fungerar? Jag har till och med en app som blockar appar och hemsidor, men när jag är...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 630
Senast: Praeterea
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
205
Senast: Tassa
·
Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 926
Senast: Liten
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
334
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka