BLUP på Worldfengur

Devinshed

Trådstartare
Halloj!
Nu har jag länge suttit här och funderat över BLUPen på Worldfengur. Jag är inte medlem på sidan, men trots detta kan man ju ändå se lite information om hästarna, däribland BLUP. Tills för några månader sedan, BLUPen är borttagen och syns inte längre. Den står inte heller under listan för det som visas för medlemmar. Så jag undrar, rent krasst, är det någon som vet varför BLUPen inte finns kvar där längre?

Sv: BLUP på Worldfengur

Ah, ok :) Tack för svaret! Då får jag se till att fixa det där medlemsskapet helt enkelt, haha ^^

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 507
Senast: MML
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 345
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 419
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama