Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dubbla påsar till bajsblöjor och vanlig sophink med lock. Ingen lukt.Har nu blöjhink? Fungerar den bra? Vilken modell?
Vi har en tomee tippee simple. Den fungerar iaf inte för bajsblöjor! Så jag är väl inte helt nöjd utan funderar på att byta.
Vi har en vanlig tunna från Ikea, knodd heter de väl. Och sen vanliga soppåsar i. Håller helt luktfritt så länge locket är på, men det luktar kanske en aning varje gång man öppnar.Har nu blöjhink? Fungerar den bra? Vilken modell?
Vi har en tomee tippee simple. Den fungerar iaf inte för bajsblöjor! Så jag är väl inte helt nöjd utan funderar på att byta.
+1Vi har en vanlig tunna från Ikea, knodd heter de väl. Och sen vanliga soppåsar i. Håller helt luktfritt så länge locket är på, men det luktar kanske en aning varje gång man öppnar.
Har nu blöjhink? Fungerar den bra? Vilken modell?
Vi har en vanlig tunna från Ikea, knodd heter de väl. Och sen vanliga soppåsar i. Håller helt luktfritt så länge locket är på, men det luktar kanske en aning varje gång man öppnar.