Bloggdesign

lisa412

Trådstartare
Nån som kan hjälpa mig?

Jag har en blogg på blogg.se och numera så visas bara 3 inlägg av nån anledning... På deras supportsida står det hur man ska göra för att visa fler men jag får det inte till att funka!! :banghead:
 
Nån som kan hjälpa mig?

Jag har en blogg på blogg.se och numera så visas bara 3 inlägg av nån anledning... På deras supportsida står det hur man ska göra för att visa fler men jag får det inte till att funka!! :banghead:

Googla fram en gratisdesign från den gamla stilen och byt ut stil- och kodmallar och bygg din design därifrån. Enklaste sättet att lösa problemet på!
 
Nån som kan hjälpa mig?

Jag har en blogg på blogg.se och numera så visas bara 3 inlägg av nån anledning... På deras supportsida står det hur man ska göra för att visa fler men jag får det inte till att funka!! :banghead:
Gå in där du ändrar din design.
Gå in på "redigera HTML" och skrolla ner tills att du kommer till "Senaste inläggen".

Såhär ser min ut:
<div class="navheader">Senaste inläggen</div>
<div class="delare">
<ul>
{% for entry in blog.entries[:100] %}
<li> <a href="{{ entry.url }}">{{ entry.title }}</a></li>
{% endfor %}
</ul> </div>

Den fetmarkerade är boven i det hela. Ändra vad som står på din till exempel 100, som jag har. Woila!
 
Gå in där du ändrar din design.
Gå in på "redigera HTML" och skrolla ner tills att du kommer till "Senaste inläggen".

Såhär ser min ut:
<div class="navheader">Senaste inläggen</div>
<div class="delare">
<ul>
{% for entry in blog.entries[:100] %}
<li> <a href="{{ entry.url }}">{{ entry.title }}</a></li>
{% endfor %}
</ul> </div>

Den fetmarkerade är boven i det hela. Ändra vad som står på din till exempel 100, som jag har. Woila!


Funkar inte.. :banghead:
 
Nu funkar det inte att gå in i arkivet eller kategorier, då kommer bara de senaste inläggen fram.. Några ideer?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 884
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Har sen flera år haft det problemet och nu hitta ett schampoo som faktiskt funkar. System4. Men jag tycker inte mitt hår blir jättebra...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 599
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Min arbetsplats går under kommunals kollektivavtal, och enligt avtalet var löneökningen en specifik genomsnittlig summa, en ”pott”. Jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
4 858
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp