Blockerade medlemmar

H

Henchen

Sitter här och funderar lite grann såhär på en lördagskväll.

Sånna som blir banned, oavsett vilken tid. Är det okej att skaffa ett nytt nick, tills man kanske får tillbaka sitt gamla, eller att man fortsätter på det?

Vad är det som gör att man blir bannad?

Hur många chanser får man på sig? Får man först en varning innan eller är det banning på direkten?

Vad krävs egentligen för livstid?

Sv: Blockerade medlemmar

Nej, det är inte ok att skaffa sig nya användarnamn när man har blivit bannad.

Om man bryter mot reglerna upprepade gånger, eller tillräckligt grovt kan man bli bannad.

Man kan bli bannad på direkten, ibland kan man bli varnad.

Att jag inte vill se användaren med ett sådant uppträdande mer på sidorna.

Banning är ingen exakt vetenskap, det är endast jag som kan banna användare och råkar man bete sig illa när jag har en dålig dag kanske man får värre straff än man annars skulle fått ;)

Gunnar skrev:
Nej, det är inte ok att skaffa sig nya användarnamn när man har blivit bannad.

Om man bryter mot reglerna upprepade gånger, eller tillräckligt grovt kan man bli bannad.

Man kan bli bannad på direkten, ibland kan man bli varnad.

Att jag inte vill se användaren med ett sådant uppträdande mer på sidorna.

Banning är ingen exakt vetenskap, det är endast jag som kan banna användare och råkar man bete sig illa när jag har en dålig dag kanske man får värre straff än man annars skulle fått ;)
Det är rätt!!

Du vara Chef!!:bump: :bow: :bump: :bow:

Jag ser bannade medlemmar online mest varje dag,
så mao så kan en banning inte vara så värst definitiv?

Utan att vara helt säker på detta tror jag att det går bra att logga in eller att vara fortsatt inloggad, men man kan inte skriva inlägg eller skicka PM, kanske inte läsa PM heller. Dock kanske man kan hålla ordning på vad man läst och inte läst? något som kanske kan vara anledning till att man använder ett bannat användarnamn.

Eftersom oregistrerade användare kan läsa, anser jag att det vore onödigt att hindra bannade användare från att läsa på sidan.

Ok tack för svaren!

Men om man ser en bannad som har nytt namn då? Ska man leka polis eller låta det vara?

Om den inte beter sig illa är det upp till dig. Om den beter sig illa hoppas jag att ni hör av er.

Okej, tack så väldigt mycket för alla svar!

Nej, om du menar den jag tror du menar så sa hon hej en massa INNAN hon blev bannad.

Jag slänger in en fråga här, användare som startar trådar om andra användera och även skriver inlägg om dessa får dom någon varning el dyl? Det är en användare som upprepade gånger skrivit inlägg och trådar om andra användare, dessa trådar har plockats bort men användaren är fortfarande kvar!

Vi kan bara läsa det som står i trådarna. Vi vet inte vad som eventuellt ligger bakom. Vi tar ställning till det det som vi kan se, folk som beter sig illa samlar poäng till framtida avstängning.

Personen du syftar på har har inte samma syn på det som hänt som du. Jag befinner mig någonstans i mitten just nu. Jag kommer inte göra något innan jag ser grövre övertramp från endera sidan och då kanske det renderar i avstängning.

Jag har bett personen att inte skriva om andra personer, oavsett om det går att veta vem det gäller, om det inte har relevans för frågan.

Nej jag vet att vi har olika syn på saker och ting men det är inte mig trådarna handlar om det är andra användare på Buke, att användaren sen anklagar mig för div saker har inte med skapandet av trådar att göra ;) det är just skapandet av trådar jag undrar över!

*kl*

Får jag fråga eftersom detta handlade om Bannade människor. Vad betyder det om det står n/a under ett användarnamn?

Det betyder att användaren är bortplockad av Gunnar av en eller annan anledning.

Det betyder normalt att användaren har bett om att få bli raderad eller att användaren inte varit aktiv på över ett år och därför blivit raderad. I något undantagsfall kan det bero på att jag valt att radera en användare i stället för att banna den.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 238
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 309
Senast: Snurrfian
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 434
Senast: Barbabelle
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka