Bli av med magsjuka

Mirre

Trådstartare
Jag torkar fasen ut snart, får inte i mig någonting och det jag försöker få i mig kommer upp lika fort igen. Kan inte ens behålla vatten, fast jag smuttar lite i taget.
 
Sv: Bli av med magsjuka

Har du provat att dricka något sött? Typ saft eller avslagen läsk.
Det har en läkare tipsat om, skulle tydligen vara lättare för magen att ta upp pga sockret. Även isglass kan funka att suga på lite försiktigt.
Blir det inte bättre så kontakta vården. Ring och fråga så du inte går för länge bara.
 
Sv: Bli av med magsjuka

Testat Proviva? Det är det som våran friskvårdslinje via jobbet brukar tipsa om :)

Annars så fick jag alltid nyponsoppa och mariekex då jag var magsjuk som liten..
 
Sv: Bli av med magsjuka

Tack snälla ni för tips :)
Mår bra igen idag, eländet varade bara en dag tack och lov
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska flytta till hus där det inte finns torktumlare. Det är tveksamt om det ens får plats en (huset är litet). Jag har tvättmaskin i...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
2 265
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 530
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 960
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp