De har karta som visar hur det ska vara med den biten, och då ska det vara lugnt.. Gäller ju bara att det faktiskt stämmer också.Kolla så du har mottagning någonstans bara.... jag hade Hallon tidigare och det var kasst .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har karta som visar hur det ska vara med den biten, och då ska det vara lugnt.. Gäller ju bara att det faktiskt stämmer också.Kolla så du har mottagning någonstans bara.... jag hade Hallon tidigare och det var kasst .
I Stockholmsområdet och Göteborg fungerar Hallon utmärkt, jag har aldrig upplevt några problem.De har karta som visar hur det ska vara med den biten, och då ska det vara lugnt.. Gäller ju bara att det faktiskt stämmer också.
Vandrar inte du en del med hundarna? Tänker mest så du inte står utan mottagning om det händer något då.De har karta som visar hur det ska vara med den biten, och då ska det vara lugnt.. Gäller ju bara att det faktiskt stämmer också.
De har karta som visar hur det ska vara med den biten, och då ska det vara lugnt.. Gäller ju bara att det faktiskt stämmer också.
2-3årstatuering eller för evigt?Jag har skaffat de mest besynnerliga saker idag.
Dels har jag skaffat mig ögonbryn - dom försvann för ett par år sen och idag blev det nya. Sen så har jag köpt en kommod, spegel och blandare till mitt badrum.
Åh tightsen låter som nåt jag behöver, var hittade du dom?Jag slog till på några grejer jag funderat på länge, varma kläder som jag räknar med att kunna ha i många år. Impulsköpet var ett par knälånga tights med termopaneler på rumpan och framtill på låren, att dra på över löpartightsen. Perfekt för mig som fryser på de punkterna men avskyr bylsiga byxor.
I går försökte jag åka till Jula för att handla en värmefläkt, men det var så mycket bilar på parkeringen att det bara var att åka hem igen.
Nöjd som fan och hopps att de sitter resten av mitt liv2-3årstatuering eller för evigt?
Nöjd?
Åh tightsen låter som nåt jag behöver, var hittade du dom?