Black and white!!

Lusidor

Trådstartare
Jag kände att jag måste bildbomba lite!
Här är en bländande pas de deux med ett våryrt par!

Tyvärr är bildkvaliten inte den bästa, men visst är dom fina!

(kände att vi hör mest hemma här, men annars får moderator skicka oss till lämpligare hörna på buke!)

lasseocebonita006.jpg

lasseocebonita007.jpg

lasseocebonita059.jpg

lasseocebonita071.jpg

lasseocebonita073.jpg

lasseocebonita076.jpg

lasseocebonita077.jpg

Sv: Black and white!!

Första och andra bilden tänkte jag hmm... vad är den mörka för ras
Sedan såg jag "nummrena" på tredje, en travarnordis! Helt otroligt fin!! :love:

Näemen du... han var verkligen jättefin! Vad är det "hemliga receptet", träning, foder osv? Dela med dig!! :rofl:

040.jpg

043.jpg

044.jpg

032.jpg

012-Kopia.jpg

Nu då det är stopp för marknadsföring på godkända vackra hingstar, så tänkte jag att min gamla valack får träda in och blänka lite i stället!:D

Ja du jag har inga hemligheter!:p vad vill du veta!

Norrländsk luft, en vacker dam att jaga runt på dagarna och lite barocka träningsmetoder på i en liten tuvig tjurhage!
Plus lite detaljer som tar typ hela min tid att klura på... :grin:

Ja du jag har inga hemligheter!:p vad vill du veta!

Norrländsk luft, en vacker dam att jaga runt på dagarna och lite barocka träningsmetoder på i en liten tuvig tjurhage!
Plus lite detaljer som tar typ hela min tid att klura på... :grin:

Smyger in och kollar på din hemsida, hoppas du inte misstycker! :D
Blev jätteinspirerad, nu ska jag ta nya tag med min donna i vårsolen och se om vi inte kan få till lite former där också så småningom, vi har ju också tillgång till norrländsk luft och en liten herre att jaga runt har hon, så det ska nog gå att få till! :idea:

Vad har du för donna då??
Man blir ju extra inspirerad då man kan plocka av täcken, njuta av blänket och träna utan thermounderställ!!:D

Vilka härliga bilder!:d
Helt underbart ibland undrar jag varför vi ska rida på våra hästar när dom är så himla vackra på egen hand :love:

Ja det har jag tänkt jag oxå! fast det är ju för kul för att låta bli!
men då för mycket av den där glada känslan av att röra på sig försvinner i ridningen, då känns det bättre att göra nått annat ett tag!

Lasse gjorde några byten i varje och vartannat utför backen i snön för att hålla damen på rätt kurs, ser så fruktansvärt enkelt ut, tänkte att det är lätt då det finns en mening med rörelsen och den kommer reflexmässigt, på kommando utan motiv blir det lite svårare.. Att det är jobbigt och kräver koordination gör ju inget då tjejen håller på att springa åt fel håll lixom!

Fina bilder!! Det ser ut att ha riktigt skoj!

Men vad mycket snö ni har :eek: - så där har det inte sett ut hos oss på hela vintern..

Åhh... har ju en liten arabdonna, i vanliga fall grå, idag brun av lera! Fick bada hela henne innan jag kunde få på sadeln! Hon klistrade på sitt allra vänaste lilla uttryck, skulle jag, rulla mig?!
Fast en ridtur i solen blev det tillslut! Härligt! Mot finare bikiniformer både för donnan & mig! :rofl:

Drömmer även om en travarnordis till sambon, och mig själv så klart! Vi inväntar bara rätt läge, (tid & pengar). :p

Håller tummarna att det går vägen i Umeå!

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 419
Senast: Snurrfian
·
Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 015
Senast: Crossline
·
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
5 087
Senast: Cilla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 813
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama