blå ögon på kort!?

_Aldís_

Trådstartare
har ett litet problem.. när jag tar kort på hundarna så blir ögonen jättekonstiga!! inte röda utan glansiga eller som blåa.. vad gör jag för fel!!!?? det går inte att photoshoppa bort heller...är mina bilder bara att kassera nu?!:(

Sv: blå ögon på kort!?

Skulle också vilja veta hur man kan få bort det. Har också fått något blågrått, glansigt på ögonen, men oftast (nästan alltid) lyser hundögonen som två helljus alternativt två röda djävulsögon på bilderna. Inte heller så skoj, men vad gör man? Jag kasserar inte bilderna, då skulle jag knappt ha några kvar.

Skulle också vilja veta hur man kan få bort det. Har också fått något blågrått, glansigt på ögonen, men oftast (nästan alltid) lyser hundögonen som två helljus alternativt två röda djävulsögon på bilderna. Inte heller så skoj, men vad gör man? Jag kasserar inte bilderna, då skulle jag knappt ha några kvar.

ja precis och det blir bara när jag tar på hundarna.. vill inte heller kassera dom!! måste gå att få bort! röda ögon kan man ta bort men inte dessa..

Hur gör man för att ta bort röda ögon på ett snyggt sätt? Jag har för mig att jag har försökt någon gång för jättelänge sedan, med något program (minns ej vilket, men inte med photoshop) men att det blev som två kolsvarta prickar bara, och att det var nästan värre än de röda?

Hur gör man för att ta bort röda ögon på ett snyggt sätt? Jag har för mig att jag har försökt någon gång för jättelänge sedan, med något program (minns ej vilket, men inte med photoshop) men att det blev som två kolsvarta prickar bara, och att det var nästan värre än de röda?

jag har precis laddat hem photo shop men där tycker jag att dom tar bort röda ögon jätte bra men inget biter på dom andra ögonen..:(

Aa, okej. Får försöka lära mig hur photoshop fungerar då. Vore ju toppen om det gick att få fina ögon. :)

Jag vet inte om det går att ta bort det eller hur man gör i så fall. Men det går att undvika. Försök ta bilderna så att hunden inte tittar rakt emot kameran när du tar med blixt. Lite snett från sidan, uppifrån eller nerifrån så brukar det bli normala ögon.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 747
Senast: Nota
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 566
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 371
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 311

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka