Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan hålla koll här http://sprangrulla.se/cover_reports allteftersom hingstarna löser licens.
Klicka på fakta så står priset
Tyvärr så får man gå igenom dem själv och kolla. Än så länge är de inte så många
Är det ingen ordning på dig, jag vet redan vem jag ska betäcka min tvååring med nästa år
Nu ska jag vara lite tråkig och påpeka att jag tycker att det är dumt att stirra sig blind på "reahingstarna". Visst, om det är en hingst som matchar bra och du skulle kunna tänkt dig till ditt sto även om den hade "fullpris" så är det inget fel i att använda den till stoet. Om det däremot är så att du väljer den bara för att den är billig och ser snygg ut så tycker jag att du ska tänka om, den ska matcha ditt sto! Det är det viktigaste.
Hingstens avgifter är i det stora hela en piss i Nilen innan du fått fram en färdig ridhäst av ditt avelsarbete så lägg hellre någre extra tusenlappar på hingsten och förbättra chanserna till en fin avkomma!
Personligen skulle jag inte lägga Warsteiner på Cortez, risken finns att det blir tungt och burkigt.
Personligen skulle jag inte lägga Warsteiner på Cortez, risken finns att det blir tungt och burkigt. MEN jag vet ju inte hur ditt sto ser ut, hon kanske är jätteädel och har fullblod på mödernet?
Och galet .
//har haft två Cortez-ston i avel varav ett kvar, Warsteiner skulle jag kanske kunna tänka mig att lägga på en snäll nordis . Alla avkommor jag har träffat har haft mycket humör (detsamma gäller för Cortez-hästarna), kapabla och snygga men inte snälla.