Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Eftersom jag har så svårt att komma åt en dator nu föe tiden vore det hemskt snällt om ni kunde tala om för mig var man får tag på en quickhitchsele i bra kvalitet och till bra pris? Vad har ni för märken? Fördelar, nackdelar?
Tjadu, här nere i alla fall har QH inte ännu fått nåt större genomslag bland shettisarna. Jag har nog bara sett en familj som har det och de har även stora travare...
Jag hittade nånstans (Biderman??) att man kunde köpa en QH-däckel att sätta på sin vanliga sele. Har dock inte en susning om var man hittar QH-sulky till shetland. Den enda jag sett är den som gjorts reklam om på insidan av omslaget till Ponnyronden - f*n minns vad den hette...
Nej, jag har inte heller sett så många, och hade jag bara haft en ponny hade jag inte ens funderat på saken. Men näste år hoppas jag på att alla tre småttingarna ska ara pigga och fräscha och täla, och ska jag och kusken hinna med tre stycken som ska selas av och på så gäller det nog att ha quickhitchar för att hinna...
Men man kan tydligen göra om selarna själv så jag tror jag gör så istället. Tack för hjälpen ändå!
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hundavel & Ras Hur försämrar de där dragen mopsens hälsa? Tror de att man vill skapa en frankenmops med taxrygg, frallornas stubbsvans och italienarnas...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.