Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste ju visa upp Bukekändisen som precis flyttat till min by för att utbildas! Lilla Storm har kommit till två systrar som bådat ridit på FEI-nivå på ponny och är nu runt 20, hon kommer få superbra förutsättningar och har verkligen hamnat på ett toppenställe
Visa bifogad fil 15135
Vad kul!
Stod inte hon i Sörmland innan, eller misstar jag mig?
Eftersom @Tonto är fd ägaren som är aktiv här så känns det rätt att tagga henne utifrån diskussionen om hästen, med diverse frågor osv .
Om hon inte har lust att svara osv så kan hon ju välja det men tycker ändå det är netikett
Vad kul! Har de köpt henne?
Måste ju visa upp Bukekändisen som precis flyttat till min by för att utbildas! Lilla Storm har kommit till två systrar som bådat ridit på FEI-nivå på ponny och är nu runt 20, hon kommer få superbra förutsättningar och har verkligen hamnat på ett toppenställe
Visa bifogad fil 15135
Dom skulle låna Storm för att deras ponny var skadad om jag inte missförstått det. Storm bor egentligen på stället där hon föddes men hon behöver utbildas mer för sin framtida ryttare, så det blir lite byteshandel i ett år eller något liknande.
Aha men du äger inte henne längre? Himla söt hon blev.
Visa bifogad fil 15135
Jättefin häst!!Min 5-åring har varit iväg på 3 olika äventyr, med kamera i det fina sommarvädret så lägger in favoriterna här!
Bilder på Barb från nån vecka sen
Den lilla araben Galishimo, 9 år.
Vad fin han blivit ! Går knappt att känna igen jämfört med tidigare !