Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Dressyrtjejen_97 Nope, du har inte världens bästa tränare. Då hade du inte konsekvent ridit på under 60%. Köper det inte . Sen att du trivs med hen och gillar träningarna må ju vara hänt, men hen tar dig inte framåt.
Visa bifogad fil 15467
Maken var snäll och filmade mig lite idag. Plockade ut några kort såklart.
Tacksam att han ställer upp! Jag behövde hjälp med bakdelsvändningarna så det blev fokus på det. Han tyckte det såg jättebra ut. Jag hade visat honom ett youtubeklipp på hur det ska se ut. Sen såg jag själv filmen .
Någon som har tips på hur man får hästen att ta små steg med bakbenen? Fendi tar ett par små steg, sedan ett jättekliv helt plötsligt. Jag misstänker själv att det är jag som stör henne genom att inte sitta still. Så nytt försök en annan dag, får se om maken är sugen på att filma då också.
Det är en fin bild på er, och trevligt att du rider i rundare form i mellantraven som det står i TR, det är inte alla som gör.Visa bifogad fil 16115
Jag och pållen på tävling.
Gillar bilden då den verkligen har fått mig att ta tag i sitsträningen.
Jo och det är därför operation sitsträning pågår .Det är en fin bild på er, och trevligt att du rider i rundare form i mellantraven som det står i TR, det är inte alla som gör.
Men hamnar du inte ganska långt bak i sadeln (detta har diskuterats förr tror jag?) med så där korta stigläder?
Och mitt första intryck av bilden är att ’du bara sitter där’ , alltså att det ser enkelt och harmoniskt utVisa bifogad fil 16115
Jag och pållen på tävling.
Gillar bilden då den verkligen har fått mig att ta tag i sitsträningen.
Tack !Och mitt första intryck av bilden är att ’du bara sitter där’ , alltså att det ser enkelt och harmoniskt ut
Hade fotograf med mig idag när jag red Burb. Var i en diskussion igår angående bettlös ridning, så tänkte att jag måste prova med tant, hur svårt kan det som vara ? Inte alls särskilt svårt .
Nog för att det är roligt att kunna styra runt utan en massa fix på hästen, krävs det lite mer för att komma till jobb.
Älsklingstant