Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gaaah mitt hjärta smälter, fick lite fölbilder av uppfödaren!!
Och andra ridturen nånsin idag, uteritt med två hästkompisar i total storm, han har ett sinne av stål min giraff!
Vilka jättemysiga bilder!! Nästan så man längtar efter snö men bara nästan
**KL**
Igår satte vi första kvalet till S:t Georges (dessutom i debuten!) och det firar vi med att göra det som hästen anser vara meningen med livet Hoppning!!
Se där... Fler än jag som gillade den blåa färgen ser jag.
Fiorano: Vilka härliga bilder, så lyckliga ni ser ut alla tre!!
Charlotte1975: Så vacker hon är!! Och vilka fina stövlar du har!
Damsadelryttarinna: Minst sagt imponerande!
KL
Vi har äntligen skaffat dressyrsadel nu och jag har fullt sjå att lära mig att rida i den.
Kan nog räkna antalet gånger jag ridit i en dressyrsadel på mina tio fingrar.
Behöver lära mig att slappna av och få lååååånga dressyrben.
Edit: Behöver även lära mig att sätta håret i ett gummiband ser jag..
Öhum...! Tja! Kan nog vara så!! Fast hästen har ungefär samma tankesätt Har film också men ingen aning (om det ens går?) hur man får det från FB till hit?
Jag måste bara få visa de här bilderna på mig och min tanta. Den övre bilden är från i lördags och den undre bilden är från i slutet på september, när vi just ridit vår första tävling.
Då stod hon alltid sådär och avlastade med "en hov i varje hörn"..
Trädgård & Växter
Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.