Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII
Wow, de är så himla fina ihop
Wow, de är så himla fina ihop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-Nominous jag har också följt er från starten , minns de första bilderna och filmerna. Hur du har kämpat och tagit till dig råd som framlagts på både trevligt och mindre trevligt sätt. Tycker du har gjort ett helt fantastiskt jobb och är så imponerad över hur du tagit hand om honom. Jag hoppas så att ni ska få rätsida på detta och kan hitta en lösning som håller honom fräsch! Kramar!
Så himla tråkigt att detta drabbat er. Om han är vettig att ha på box hade jag absolut låtit honom stå inne under våren. En månad eller två på box är trots allt bättre än alternativet.
så otroligt tråkigt med din häst! det var ni INTE förtjänta
fast han är så himla fin på de foton du lagt upp så det finns inte. så sjukt duktig du varit och vilken resa hur du tagit fram honom så otroligt, med den exteriören och hur han var riden innan dig! sträck på dig och tänk på det för det går inte direkt av för hackor... även om jag förstår att det givetvis inte tröstar dig i fråga om det tråkiga som drabbat honom och dig nu .
Nominous;
Måste bara säga att jag tycker att ni ä ett av de roligaste ekipagen att se bilder på. Man kan inte se en bild utan att minnas hur det såg ut tidigare och man blir lika glad varje gång.
Helt fantastiskt vilket jobb du gjort, din häst ska vara glad som har dig till matte !
Håller alla tummar jag har och hoppas att ni hittar en lösning som fungerar för er båda så att du kan behålla honom.
Jag är inte inne här så ofta längre. Jag var väll en av de som gick hårdast åt dig när du la ut film första gången. Det är helt fantastiskt vilken skillnad det blivit, du ser ut att rida oerhört väl och gjort ett skitbra jobb med en häst som har relativt dåliga förutsättningar. Därför är det extra tråkigt att läsa om det som hänt nu. Jag hoppar verkligen, innerligt att det kan gå att förhindra till våren. Både du och din häst förtjänar verkligen att få fortsätta tillsammans!
Är det samma häst med överlinjen som Gud glömde?
Fasen vad fin han är
Du gör troligen klokt i att prioritera bra underlag. Det känns som A o 0.
Jag åkte iväg för att skritta min när den hade haft fång.
All heder till dig o jag vill tro att det går vägen. Skoningen du har nu har du väl inte haft förr om åren?