Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här bjuder jag på lite bilder på mig å pållen.. Superspänd häst, som undrar var nya pållan i stallet är. Snacka om hingstig han är! Jag som inte e så skicklig som ryttare har lite å jobba med, men jag e så glad för utmaningen för det gör ju att jag utvecklas! Hästen e snygg iaf!
Tack! De har tävlat några Msv C ihop förra säsongen och hoppas på att bli lite mer varma i kläderna nu i sommar. Jag tror att de har potensial ihop när de lärt känna varandra. Nu har det hänt lite tråkigheter i familjen så är lite oklart hur det blir i höst tyvärr
Tråkigt Han bor inte i Stockholmstrakten va? Alltid roligt att se andra PRE-hästar tävla, vi har en i stallet som tävlar MsvC med bra resultat och det är ju jättekul!!
Spontanryck igår kväll och efteranmälde mig till tävling.. IDAG
Det lönade sig och vi fick en 3e placering i LB2 på 70,333%
Hotties tredje tävlingsstart nånsin och 3 år sen vi sist var ute....
Varmt som attan var det och hon tvärdog när vi skulle in på banan, men bara att driva på för allt vad tygen höll så gick det ändå.
Hon är jättefin!
Och vilken prestation! Grattis
Ni (du och oavsett vilken häst du rider) är som vanligt lika inspirerande! Mitt mål är att min en vacker dag ska bli så fin som dina! Se så mjuka, avslappnade och harmoniska ut!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.