Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VII

Hennes sto är nog tilläggsregistrerad i ASVH för att avkommorna ska få rätt papper. Därmed syns hon i BLUP.

Jättefin! Hur länge har du haft den? :) Du, en fråga. Din är ju reggad på nått vis så den finns att leta upp i blup. Hur får man till det så? Min finns inte, men finns heller inte i en enkel sökning i kwpns databas...

Tack!! Är jättenöjd med henne, även det är jättemycket jobb med dem som du skrev. Har ägt henne i 1 år och 8 månader, men ridit henne i 5 år ( fd medryttarhäst).
Ingen aning faktiskt, tidigare ägare som fixade det;-)

Senast ändrad:

*KL

Det är sjukt vilken abstinens man kan få efter det här monstret :love:
ballong_zps523fc66e.jpg

Hon var ju lite ojämn senast, men det var tydligen bra dagen efter när ridläraren kollade henne som tur är. Längtar sönder till fredag, då är det dags igen :)

Vilken härlig bild!!:D

Vårt senaste tillskott här hemma. B-ponnyn Pontus med Grace som bihang.
Hon tyckte ponny var vääääldigt intressant:love:

431435_10200208118307392_1950304836_n.jpg

kl

Idag hade jag fotograf med mig för första gången på länge. Tanten var helt elektrisk och väldigt lätt i bakkärran (nyklippt...), men där emellan gick hon riktigt bra!! Måste bara lära upp fotografen att ta fler bilder och i vilka moment ;)

Och jag MÅSTE träna på att vrida fram fötterna. Men hur sjutton gör man?! Dom hamnar alltid rakt ut...

IDA_3223.jpg

IDA_3216.jpg

IDA_3170.jpg

IDA_3125.jpg

IDA_3295.jpg

Kl

I måndags tog jag hem min gangster häst som jag i november var på väg att släppa ut i skogen (läs sälja) då hon var ohanterbar efter skada. 2 första ridpassen på egen hand har gått bra. I dag blev det vår första tur ute i snön helt själva, och i dag är hon inte till salu.:p

IMG_4316_zps06e4e16d.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 316
Senast: shia
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 233
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 533
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama