Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ni blir bara finare och finare för varje gång som du lägger upp bilder, jätteroligt ! Ni är ett sånt där ekipage som man blir glad av att se tillsammans !!
Har "dammat av" skogsmullan och åkt till annat ställe för att rida för första gången på flera år!
i sitt rätta esse:
Är bara så himla glad att hon finns hos oss så jag vart tvungen att visa lite bilder!
23 år är hon och riden mestadels i skogen större delen av sitt liv.
Tack! Ni är superfina och inte tycker jag din fina häst ser särskilt rund ut?
Mariaauto,
Tack snälla ja hon har verkligen stärkts både i bärighet och koncentration. Vi jobbar fortfarande med att rida fram och ned hals och nacke då hon gärna blir lite hög och sprattlig men det tar sig minsann.
Charlotte1975,
Ja hon har gått från en ful ankunge till svan. Jag vill se nya kort på din fina svarta nu när hon är frisk och kry!
m85,
Åh tack snälla det värmer, jag försöker så gott jag kan men det finns fortfarande mycket som kan bli klart bättre förstås!
Victovie,
Tack! Dig och din fina Forsythia slutar man ju aldrig imponeras av. Förhoppningen är ju så småningom att även vi kan slåss och hävda oss lika fint i sådan konkurrens och klasser som ni nu briljerar i!
Tack!!
Himla tråkigt med ditt sto , tur du hann få en avkomma innan - en väldigt snygg sådan dessutom! Stort lycka till med henne. Vad är det för stam på henne?
Corax: Cool sista bild
minfux: Va fina ni är ihop, man får en mkt trevlig känsla av att titta på bilderna
dressyrteamet: Så vacker hon ÄR! Gissade åldersmässigt närmare unghäståldern än åt pensionärshållet!
Quickeman: Härligt maffig häst du har! Härligt krallig överlinje!
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.