Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Fin han blivit! Känns som tiden gått så fort, han var ju nyss bäbis! :)
Grattis till bra procent!! Inte illa för första starten :)

Vad fin han är! :d Hur gammal är han nu? Stam?
Ser ut till att ha bra gång på bilderna, härlig miljö att träna i!

Vilken trevlig form du ser ut att rida honom i, ser jättetrevligt ut! :)

Vilken läcker kavaj! Skitsnyggt med de vita detaljerna, härligt grafiskt.

Och hästen är inte direkt ful han heller ;) Grattis till fina procent!

Han är en ren connemara e. Grange Flynn Sparrow u.Gräns Rebecca ue: Finney Master.
Hopp/fälttävlansstam som heter duga :D

Han har hunnit bli 8 år men det är först detta år som vi verkligen gjort en ansträngning för o kvala till Msv B!
Han väldigt jämna och taktmässiga rörelser men skulle behöva lite mera power, dock tror jag det kommer mer o mer i takt med att styrkan ökar.

*KL*

Sitter här och kikar in hela tiden på era fina hästar och längtar till efter sommaren då jag ska trolla min häst till dressyrstjärna (*host*)

Vad fina bilder! Det är så himla roligt att se dig till häst, det ser såå himla tjusigt ut!!

kl.

Igår skulle vi iväg på tävling och jag lyckades skaka fram den bästa, sötaste groomen i hela stallet :D:love:
Hon berättade sååå stolt att hon kunde borsta svansen JÄTTE MYCKET utan att han sparkat henne en enda gång och att hon kunde klappa honom på mulen utan att han bet henne!!! Haha, hon har aldrig blivit sparkad någonsin men har iof en shettis som kanske är lite glupsk kring henne :angel: Men man undrar ju vart dom får allt ifrån :D
wills-och-elly_206953771.jpg

Iväg kom vi till tävlingen... men det regna så strök mig och drog hem (vi var ute i FÖR god tid för att det skulle va värt de). Jag och Wills tyckte ung lika mycket om regnet :angel:
(ja veet, så tråkigt, men jag kunde inte låta bli... ^^)
trtt-wills_206953796.jpg

På kvällen fick hästarna äääääntligen komma ut på bete. Lyckades knäppa en fin bild med min telefon som jag kan bjussa på.

bete_206953755.jpg

ÅH! Er gillade jag! Vad fina ni är! OCH vilket snyggt schabrak och lindor! Och tränset! :d:D

Vilken läcker ponny! Jätte fin färg (det är ju helt klart det viktigaste :p)

men vänta nu? är de där mini-konerna allt fi fick till dressyrbana? haha då kan man snacka att man inte får hjälp av några väggar! :p
Vilka fina % ni fick iaf! Ser jätte mjukt och trevligt ut.

*Kl*
Jag och röda faran var igår ute på vår första tävling på över ett år. Red ihop 69,63% och en blågul på dunderspänd pålle som jag höll på att flyga av på framridningen ;) Mycket nöjd med henne trots det. Fem 8or varav den ena på koeff 2. Vi red den imponerande klassen LC:1

31.jpg

8.jpg

fiiinaflingan.jpg

9.jpg

25.jpg

Ja, kavajen är jag störtkär i! :love: Har drunkat i frågor om vad det är för någon så jag skriver det här också, den är från Spooks :D

Nej, det var ett par vita plaststolpar uppsatta också :angel: Superbra träning tycker jag faktiskt, då måste man kunna rida rakt!
Tack! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 976
Svar
103
· Visningar
7 080
Senast: Morces
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 308
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok