Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VI

gudars sicken söt fölunge, får man ens va så söt? behöver den ett hem kan du lämpa av den hos mig, lovar att ge myyycket kärlek ;)

va fina ni är! hur stor är den? den ser rätt liten ut, eller har matte långa ben?
(inte att du är för stor utan den ser bara inte ut att vara 170+ sas ;))

ed. pratar om fuxen alltså :)

fullkomligt ääälskar att se islandshästar bli ridna korrekt! tråkigt att bilden var i så dålig kvalité, lägg gärna in fleeer! (trotts att jag kommer låta som en fördomsfull gris så säger jag det ändå) men det är så sällan man får se korrekt ridna islandshästar och när man väl ser det så ser det ofta ut att vara väldigt mycket power i de små skruttarna så även om de är sällan man ser sådana bilder, så är det så inspirerande att se :)

oförskämt söt maria!!!
blir det något ridläger i år så jag kan komma och gosa med henne? :D

166755_10150809716152234_717112233_10109296_165036411_n.jpg

vilken nacke, vilken häst *dreggel*:love:

Fuxen är 161 så hon är inte så stor :) Dessvärre behöver hennes ryttare (jag) banta lite ;) När ja är smalare så ser det bättre ut. (Är 170 lång själv)

haha! inget ridläger,men gosa med henne kan du få göra ändå. Om du lyckas :P Tror du blir sparkad innan du kommer tillräckligt nära för att kramas eller pussas :P Mkt bus i den dära lilla skiten :) Tur hon är så söt! Faktum är att hon har mer eller mindre exakt de tecken som min welsh cob Leia har, o henne köpte jag ju mest för att hon var söt. O hon har varit orsaken till mkt bus under dessa tre år, så jag vet vad jag har o vänta ;O

Haha, jag gillar biffiga hästar och hos oss har vi inte så gott om sådana. Min är den som är biffigast, och han är ju en liten sparv.. ja.. om man bortser från stallets ardenner.. men hon gills inte :D

*kl*
har fått ett par frågor om min inte är arabkorsning.. undrar varför:angel: Bra att hästen förstår när det ska showas i alla fall. :p
025.JPG

027.JPG

028.JPG

Oh va fina ni är:love: Tänk att din "lilla" häst blivit så stor. Tycker att det var igår som du var och hämtade Lewis från mig juh. Grattis till framgångarna:bow: Kramiz//T

Haha tack T - jo, vi (bokstavligen även jag..hrfmf) har växt till oss.. :D
Fina teckningen på Lewis hänger på hedersplats i vardagsrummet och där kommer han att ha sin plats för alltid :love:
Bild på din(a) ???

Om du vill se välriden islänning kan jag bjuda på en bild eller två;)
33060053.jpg

33065203.jpg

33065202.jpg

33065201.jpg

Hon ser ju väldans trevlig ut när hon bara jobbar. Hoppas du kan få ordning på henne.

Orion_x: Åh, hon är så fantastiskt söt! :love:

Här kommer mer på min från hoppträningen häromdagen:

1101.jpg

Joggar av

0411.jpg

Hur söt får man bli

Och sen får ni blunda om ni inte klarar hoppbilder, måste stoppa in den här också:
0771.jpg

Wiiie!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
31
· Visningar
1 763
Senast: ameo
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 219
Svar
2 001
· Visningar
98 588
Senast: pepp
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur