Från idag
och eeen bild där hon faktiskt använder magen lite tror någon ska få jobba en del med bommar och galopparbete framöver
Så fina!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från idag
och eeen bild där hon faktiskt använder magen lite tror någon ska få jobba en del med bommar och galopparbete framöver
Bilder från träningslägret som vi var på i juni.
Ber om ursäkt för mina förskräckliga grimaser...
Jag kasserar nästan fler bilder pga miner än pga att de är tagna i fel moment.Fint matchade också! Håller med @mooi du är inte ensam angående miner
Skoja inte!!äh, de där minerna är du inte ensam om jag känner oftast inte igen mig själv på "action-bilder"
@mooi Vad är det för stam på din häst?
Fendi är 162. Hon har ingen stjärn, endast några vita strån i pannan. Är din lika tjock som min också Här har Fendi ändå gått ner lite i vikt.@sassiball Fendi är verkligen lik min häst... uppfödaren har en bild på henne i exakt det där momentet som din är på den där bilden. Bortsett från att min var en tvåårig liten räka då så skulle man kunna tro att det är samma häst. Samma färg, tecken och uttryck Det enda jag inte ser är om hon har en stjärn, om hon har det så är det min exakt... Hur stor är hon? Kanske borde köpa henne
@mooi Vad är det för stam på din häst?
Jag misstänkte det haha. Jag har tydligen ett engelskt stavningsprogram på min så ibland blir det väldigt konstigt här också, men försöker ändra, men inte alltid datorn går med på det. Facebook är ännu värre, den vrider o vänder på orden så det gäller verkligen att se upp.@sassiball Skulle givetvis stå 160... men tangentbordet här tar typ varannan tangent så man får skriva om hela tiden. Tar sjukt med tid att skriva vanligt långa inlägg
@mooi Diggar dina boots
@mooi Diggar dina boots
Rosa, glittriga () leopardboots är något som bör finnas i varje dressyrgarderob... -att tas fram vid extra "beige" dagar
Vi tog på oss lite spexigare grejer idag och ponnyrejsade bland blommorna (Varning för bildbomb )