Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska bli dressyrhäst...
Jag tycker också hästen är jättefin men att den skulle vara ett föredöme för rasen WC undrar jag över ? Hur menar du att den är rastypisk utifrån bilderna ?Han är verkligen ett föredöme för rasen Har du någon helkroppsbild på honom?
Jag tycker också hästen är jättefin men att den skulle vara ett föredöme för rasen WC undrar jag över ? Hur menar du att den är rastypisk utifrån bilderna ?
Jag undrade bara på vilket sätt den är ett föredöme/rastypisk ? Det var liksom inget mer än det . Med andra ord en fråga och inget du behöver ta illa vid dig för i sak .Du behöver inte nagelfara mitt beröm över hästen, oavsett om jag formulerat mig för superlativt. Kanske borde nöjt mig att skriva att han är fin?
Han är väl rastypisk av det man kan se på bilderna eller är du av annan åsikt? Lång välburen hals, vackert huvud med klar ponnykaraktär et.c.
Ja han är ganska nätt med långa benSå nätt för att vara cob
Ja han är ganska nätt med långa ben
Duktig liten unghäst skötte sig mycket bra under helgens dressyrkurs.
Så fina ni är Kul med dressyrkurs!
Tack, ja det är en renrasig welsh cob.
han är bara 2 år gammal och mitt i en växtperiod så helkroppsbilder är det inte så många av.
(lindad pga spark från hage)
Vad fin den är! Åh, jag skulle också så himla gärna vilja ha en grå....apelkastad. Vackert!
Min blir stadigare och stadigare för var dag och det är så himla kul att rida!
Vad fin den är! Åh, jag skulle också så himla gärna vilja ha en grå....apelkastad. Vackert!