@Charlottee Jag dööör vilken fin unghäst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt åbäke till häst såg ut ungefär som din vid 2,5 år. Jag köpte henne då och hon var väl kanske 170 cm då. På våren efter som treåring var hon 173 cm. Sen helt plötsligt for hon iväg i höjd och har landat på 179 cm som vuxen.@Van Remo ännu en fin bild har du någon aning om hur stor han var som 2åring?
KL.
Hollie närmar sig 2½ år och ser färdiggräddad ut .... det är hon givetvis inte men jag tror inte längre att hon blir enorm iaf... tycker hon har sett ut såhär ett par månader nu.
Mitt åbäke till häst såg ut ungefär som din vid 2,5 år. Jag köpte henne då och hon var väl kanske 170 cm då. På våren efter som treåring var hon 173 cm. Sen helt plötsligt for hon iväg i höjd och har landat på 179 cm som vuxen.
Mitt åbäke till häst såg ut ungefär som din vid 2,5 år. Jag köpte henne då och hon var väl kanske 170 cm då. På våren efter som treåring var hon 173 cm. Sen helt plötsligt for hon iväg i höjd och har landat på 179 cm som vuxen.
@Charlottee
Tjaa ska vi vara såna så kan verkligen allt hända! Min Van Remo var ju 163 cm som 3-åring och 187 som 6-åring
Växte han 24 cm? Jisses
Yes. Han var 174 när jag köpte honom som 3.5-åring. Eftersom han växt 11 cm på 6 månader så trodde vi att han skulle sluta vid 175. Men icke
Åh, hoppas att min också växer mer, han är "bara" 173 cm ha ha! Han har sin vila nu, så då kanske kroppen sätter fart och producerar mer centimetrar.
Min lille kille (alltså den 4-benta på bilden ):
Jag har ett arabiskt fullblod som heter Galishimo. Han är fem år och passar snart in här, själv är jag 33 år. Jag har haft honom sedan han var två år.
Han är min första häst och jag har ridit in honom själv. Det bästa med honom är att han är väldigt snäll och sällan bråkar eller trotsar, det känns som att han alltid försöker göra sitt bästa. Men jag börjar bli otålig på hans färg, det står ju i papperna att han är skimmel! Var är min vita arabhäst?!