Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utan träns dessutomEfter helgens tävlingar så hade vi en lunkdag i skogen Underbara häst kan växla från nationell PSG till barbackaridning på två röda
Denna hästen har kanonbra hovar, aldrig ömfot samt fruktansvärt snabbväxta hovar vilket innebär att matte är lite lat och har djuret oskott. Visst, det försämrar steget något men jag resonerar att jag måste lära mig först innan jag petar på detaljer som kanske höjer några poäng och skiljer silver från guld.
Jag är ingen NH/naturligt-till-varje-pris/bettlöst/annan avatar-förespråkare utan går på individnivå. Vissa hästar funkar på ett sätt andra på annat.
Denna hästen har kanonbra hovar, aldrig ömfot samt fruktansvärt snabbväxta hovar vilket innebär att matte är lite lat och har djuret oskott. Visst, det försämrar steget något men jag resonerar att jag måste lära mig först innan jag petar på detaljer som kanske höjer några poäng och skiljer silver från guld.
Djuret blir dessutom bara trevligare ju mer hon är ute. Så det är lösdrift som gäller. På sommaren enbart bete och resten av året tillkommer stödutfodring.
Hästen är lycklig att gå med sin flock i stor hage med ligghall, dock ser matte inte riktigt tjusningen med att skula längst bort i ösregnet när det finns mysig ligghall
Förbehåller mig för misstag då jag skriver på mobilen