Jag och dressyrhästen (om man fortfarande får kallas det när man går med hoppsadel mer än dressyrsadel nuförtiden ) var på stranden idag (vi längst bak)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad Roligt! Grattis!@Patricia Vilken stilig herre, han ser ut att vara väldigt snäll och klok.
Även vi har varit ute på tävling. "Trevlig, mjuk ridning på pampig häst med fin utstrålning" så löd omdömet efter våran femteplacering. Sist vi tävlade var för åtta år sedan och då red vi femåringsklasser i Spanien. Då gick han mer på två ben än fyra, tur att det har hänt lite sedan dess. Min underbara, fina, älskade häst
Ådi blev 10 år yngre av att få sällskap i hagen! Han går och snusar på Frans hela tiden, givetvis utdelar han ett tjuvnyp då och då så att Frans inte ska förstå hur kär han faktiskt är
Vad stor han ser ut att vara, Frans!! Vår SD II-kille är och har alltid varit väldigt go Är din likadan? Mamman till vår ger förvisso alltid härliga föl, men ändå.
Han är verkligen supertrevlig! väldigt mycket för att mysa!
Så snygg i rött!Äntligen fått lite bilder på min stjärna! Så här kommer en bildbomb...
Men alltså, det ser ju ut som att jag kämpar för livet när jag rider jisses vilka grimaser.
(avslöjad med glappande tygel ^^)
Markarbete