Jag älskar att du kallar henne Burb!
Varje gång jag läser det får jag någon ticks och måste tänka det som "burp" fast med B på slutet.
Ja, jag är rubbad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tuaphua Alltså Burb är egentligen bara en riktig nödlösning . Har ingen aning om vad jag ska kalla stackaren. Hon har hetat Barbie hos förra ägaren, och de kallade min Barbie för Holly. Funkar inte riktigt att ha två Barbie .
BURBIE@tuaphua Alltså Burb är egentligen bara en riktig nödlösning . Har ingen aning om vad jag ska kalla stackaren. Hon har hetat Barbie hos förra ägaren, och de kallade min Barbie för Holly. Funkar inte riktigt att ha två Barbie .
Jag röstar för Babsan Fast Burb är lite speciellt också.@tuaphua Alltså Burb är egentligen bara en riktig nödlösning . Har ingen aning om vad jag ska kalla stackaren. Hon har hetat Barbie hos förra ägaren, och de kallade min Barbie för Holly. Funkar inte riktigt att ha två Barbie .
I love it! Bevara Burb!@tuaphua Alltså Burb är egentligen bara en riktig nödlösning . Har ingen aning om vad jag ska kalla stackaren. Hon har hetat Barbie hos förra ägaren, och de kallade min Barbie för Holly. Funkar inte riktigt att ha två Barbie .
Contessa f. 01 e Connaisseur - Napoleon
Åh, är det du som har henne! Jag hade också kontakt med uppfödaren när hon skulle lånas ut, har undrat lite var hon hamnade
Mest bara långa ben. Jag håller på o göder henne för fullt så förhoppningsvis ska hon börja ta sig. Provade att lägga på sadel idag i boxen och spänna gjorden. Hon sa inte halvsju. Fick ha den en stund medan hon åt. Brydde sig ingenting.
Jag har inte hunnit ta några roligare bilder på min tjej utan det är mest suddiga printscreens från provridningen och mobilbilder som kan bjudas på. Men söt är hon ändå
Tack! ska verkligen bli jättespännande att se hur hon utvecklas.Hon är så otroligt lik min i färg och front. Hon bör ha bättre gång än min med bättre kropp än min.
Himla fin!
Fin! Hoppas på mer kort på er. Fina bakben!