Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vi har själva stora problem med att motstå henne. Våra planer med att hon skulle sova i egen spjälsäng vid sängen försvann ganska fort. Är så mysigt att ha henne snusande mellan oss i en babynest i vår säng.
Måste bara visa vad jag gjorde igår, det händer så sällan nuförtiden eftersom han numera går själv nästan överallt!
Jag inser nu hur mycket jag älskar att bära på mina barn, och hur mycket jag önskar mig en liten till som jag kan knyta in i sjalen och bara gå omkring och mysa med! Synd att jag är så pass gammal som jag är, och att vi bestämt oss för att de här två grabbsen räcker, jag kommer sörja ihjäl mig.....
Nix, sålde den sista som var till salu förra veckan, nu har jag bara 4 hemma! Senaste tillskotten heter Indio silke/chasmere och är en underbar historia som jag lyckades byta till mig (med bara 1100 spänn emellan ), den är helt fantastiskt vacker och lättknuten!
De jag har hemma nu är såna som stannar, ska försöka fota dem någon dag så jag kan visa dem här med!
Kom på förresten, här är senaste tillskottet, i kartong fortfarande men ändå!
Skojar du? Jag älskar mina barn men naveln är nog det äckligaste jag någonsin har sett. Speciellt de sista dagarna, jag höll på att spy när jag skulle göra rent. Och då är jag rätt så tålig....
haha jag menade inte att den är söt göra rent-äcklet ska vi inte tala om .. Stanken som blev i slutet sitter lite kvar på andningslarmet moa har, ger mig kvälvningar varenda gång
Menade att de är ju så små och nya när den är kvar
Haha jag tänkte väl det! Du brukar vara rätt så groce men det kan inte finnas en människa i världen som tycker det är sött med ruttna navelsträngar *kräk*
Hästmänniskan
Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.