Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Tack! :) och tack alla ni andra också. :love:

vi har själva stora problem med att motstå henne. Våra planer med att hon skulle sova i egen spjälsäng vid sängen försvann ganska fort. Är så mysigt att ha henne snusande mellan oss i en babynest i vår säng. :love:

Måste bara visa vad jag gjorde igår, det händer så sällan nuförtiden eftersom han numera går själv nästan överallt!

98167_1273082591.jpg

Jag inser nu hur mycket jag älskar att bära på mina barn, och hur mycket jag önskar mig en liten till som jag kan knyta in i sjalen och bara gå omkring och mysa med! Synd att jag är så pass gammal som jag är, och att vi bestämt oss för att de här två grabbsen räcker, jag kommer sörja ihjäl mig.....

Haha ja det tog ca 3 dagar för mej att överge vaggan med första barnet :D Så jäkla gott!

nevin jag håller med, så himla gosigt att bära på barn! Du ska inte sälja någon trevlig långsjal? :)

Nix, sålde den sista som var till salu förra veckan, nu har jag bara 4 hemma! Senaste tillskotten heter Indio silke/chasmere och är en underbar historia som jag lyckades byta till mig (med bara 1100 spänn emellan :banana:), den är helt fantastiskt vacker och lättknuten!

De jag har hemma nu är såna som stannar, ska försöka fota dem någon dag så jag kan visa dem här med!

Kom på förresten, här är senaste tillskottet, i kartong fortfarande men ändå!
71460_1272475300.jpg

Vilken goding :love: Jättefint kort när hon är hos pappa.

Jag hittade en dino-bebis hos mig idag :eek::love: Och när jag fotat klart så vände hon sig till rygg för 1a ggr.

30903686.jpg

30903685.jpg

Hi hi, sån hade Alicia också, men den är urvuxen nu.

Alicia här en månad gammal:
phposgqgh.jpg

Föll ni för fällan med rosa dinosar...:eek::devil: Men de är söta era små tjejer i alla fall. :) Jag såg att det finns bi-dräkter nu men tyvärr bara upp till 74/80. :(

Jajemensan :D! Ne här var den en present! Ja, det finns så himla mycket söta dräkter... Bi-dräkten har jag inte sett än...

*kl*
Måste bara visa denna på Stella och hennes blivande kavaljer, bästa vännernas lilla Liam som är 12 dagar äldre än Stella. :love:
CIMG0841.jpg

Mammas lill-buddha
CIMG0825.jpg

Nakenfis
CIMG0844.jpg

ÄH så söt!
och titta lilla söta nevelstumpen är kvar!!:love:

Suddig bild, men Moa diggar sin nya mössa:D
31502_388990831049_684896049_4508401_6552711_n.jpg

Sen tror jag det är nästan omöjligt att få en bild där hon inte ler, för det gör hon jämt:love:

Är faktiskt en present som hon vuxit i nu. Så söt ju :love: Bi-dräkten får jag nog kolla efter :angel:

ÄH så söt!
och titta lilla söta nevelstumpen är kvar!!:love:

Skojar du? Jag älskar mina barn men naveln är nog det äckligaste jag någonsin har sett. Speciellt de sista dagarna, jag höll på att spy när jag skulle göra rent. Och då är jag rätt så tålig....

haha jag menade inte att den är söt:eek: göra rent-äcklet ska vi inte tala om .. Stanken som blev i slutet sitter lite kvar på andningslarmet moa har, ger mig kvälvningar varenda gång:crazy:

Menade att de är ju så små och nya när den är kvar:D

Underbar liten tösabit :love: Jag är så bebissjuk så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!!!!!!!!

Haha jag tänkte väl det! Du brukar vara rätt så groce men det kan inte finnas en människa i världen som tycker det är sött med ruttna navelsträngar :D *kräk*

Å vad många söta små nya bebisar, och bedårande lite äldre ungar! Det här är verkligen en härlig tråd :love:

Här kommer två på min 15 månaders goding. Vi åker till Gotland i dag så nästa vecka kanske det kommer lite nya bilder =)

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar