Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja han är rätt glad i den
Försökt få på honom en tunnare för han blir så svettig i den där, men hm, åsikter.
Oh vad jag bara älskar just det där med deras villja och åsikter kommer fram
härlig veranda?
Stökig och trång och vanvårdad snarare.
Usch fick spunk senast idag på det här stället.
Renoverings och städbehovet ökar snabbare
än vi hinner hålla efter/komma ikapp.
Synd att blixten slog ner i en stor fin björk och inte i lagårn härom sommaren
Undrar hur länge sånna där allätare äter på det dom kommer åt?
Vidar var inte alls så stoppa allt i munnen farlig. Lovis stoppar in ALLT.
Jag bara väntar på att hon ska hitta en daggmask eller något annat mysigt
Ja fy, jag är inte känslig av mig men har fått mördarsnigelfobi sedan jag befann mig på vår tomt för ett par år sedan (då svärföräldrarna ägde huset) och jag BÄVAR för sommaren med dessa äckliga djur. Och som du säger, att hitta ens lilla söta, mjuka, fina barn sugandes på en sån där.
Chelsea fick en present på posten idag av sin farbror + "plast farfar", ett fotbollskit med hennes namn på ryggen och allt!
De var i skottland, därav laget (Glasgow), men helt ok då det är mitt favoritlag i just den ligan iaf
Både jag och pappan är ju fotbollstokiga, men håller på helt olika lag i sverige och england, så ett skottskt lag var ju bra då för husfridens skull haha.
Hästmänniskan
Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.