Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Dina barn är alldeles bedårande ju! :love:

*kl*
Fy tusan vad kul det är att se hur ens barn utvecklas! :love: Stella har börjat vara allt mer med och vaken nu, fokuserar och följer med blicken osv. 3 veckor gammal imorgon.
31049_392783122062_516467062_4684661_4639901_n.jpg

Kl

Emilias pappa har en kompis som är lite hoppyfotograf, han hade köpt lite ny utrustning som han ville lära sig att använda sa han undrade om Emilia ville vara fotomodell. Det ville hon gärna och det gick mkt bättre än vi trodde. Ta kort brukar annars vara svart, da hon gärna vill till kameran. Men med en uppbyggd fotostudio fick allt kanon, hon posade och vi fick massor med bra bilder. Här kommer ngr.

DSC_3720.JPG

DSC_3653.JPG

DSC_3739.JPG

DSC_3654.JPG

Min dotter njuter i solen...

DSC_6161.jpg

Nyligen fyllda 2 år är hon redan :love:

Jag tog ett kort på det här också, Elina leker med dockhuset och gör såhär fint! Sätter alla runt bordet (inklusive kossan och fågelholken) och tar en låssastårta hon har, skär upp en bit och lägger på bordet så alla ska få äta... Sååå sött tycker mamma :D
DSC_6090.jpg

Åh grattis till Elina! Visst är man löjligt stolt när de leker? :love: (fast min är en redig traktornörd, jag tror han säger traktor 3000 gånger om dagen)

Vi vadar också i traktorer! Och vi bor ändå på landet och har en riktig traktor i ladan. Ändå blir han som tokig när han ser en. :love:

Åh grattis till Elina! Visst är man löjligt stolt när de leker? :love: (fast min är en redig traktornörd, jag tror han säger traktor 3000 gånger om dagen)

Elina har också varit inne på traktorer och grävskopor, men nu är det motorcyklar som gäller. Jämt. Samtidigt som det är blommor på tröjor och skor som är viktigt ;). Jag gillar att hon gillar både motorer och fluff-fluff :D

Härom morgonen sa hon att 'farmor farfar hämtar dagis'. Ja, sa jag då, de skall hämta dig idag. ' Med Motorcykel!!' sa hon självsäkert sedan :eek:. Är det något här jag inte vet om ??

Hehe man undrar vad hon har i kikarn ;)

En till grej min har börjat med är att säga 'mamma vila'. Då skall mamma sitta still medan hon går och gör hyss :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar