Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
haha vad sött, molly har klorna ute för chelseas mössa!!
Jag tänkte innan träffen att det hade vart kul att lägga/sätta alla barnen bredvid varann och ta kort, men det försvann ur huvet
Ja, vi var 5 familjer, och alla hade minst två barn med sig, så vi gjorde skogens djur osäkra idag minsann! Men kul hade de små liven, och föräldrarna med tror jag
Kom på att jag också får vara med och terrorisera den här tråden nu. Här kommer bilder på vårt lilla underverk Selma, som valde att titta ut den 21 april klockan 13.34, 4730 gr lätt och 54 cm lång.
Några timmar gammal:
Selma och hennes pappa:
Det här med att sova är tydligen ganska göttigt, skönt tycker vi...
Åh grattis Vilken ljuvlig liten trollunge Jag har faktiskt undrat om alla vårmammor var kändisar eller varför det inte dök upp några nya bebisar här i tråden
Nu äntligen efter lite mer än en vecka på sjukhus så känns det som allt är på väg åt rätt håll även om vare sig gullegrynet (eller jag) är helt kuranta än!
Provar en mössa som mamma tyckte var söt
Och kolla vad som dök upp i underkäken över en kväll Två stycken på en gång, syns kanske lite dåligt på denna bilden iof
Hästmänniskan
Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.